torsdag 27. januar 2011

Det måtte jo skje...

I natt kom herr omgangssyke til småtten.
Syns han har gått lenge uten å være syk,
så det var vel vår tur nå...

Har helt paniske anfall for omgangssyken,
så idag har jeg spritet meg, vasket alt av klær
og sengetøy han har vært i nærheten av
og vasket badet...
Så krysser jeg fingrene for at jeg og mannen
slipper i denne omgang.
Mannen har vært helt enestående idag,
han avbooket endel møter og hadde
hjemmekontor halve dagen. Godt å ha
hjelp nå når jeg begynner å bli såpass stor
og sliten...

Mannen og småtten skal egentlig på fjellet
på guttetur imorra, så jeg håper de får
dratt. Mannen gleder seg så veldig!
Jeg skal på babyshopping med mamma
på lørdag og i 30-årslag på kvelden,
så jeg har nok å henge fingrene i mens
de er borte. Passer dårlig å få
omgangssyken merker jeg...

Håper dere har hatt en bedre torsdag
enn oss, og at dere holder dere
friske og raske!

16 kommentarer:

Anonym sa...

god bedring til småtten

Hjertebank sa...

ajaj, omgangen er slitsom. God bedring!

Pia sa...

Huff, føler med deg. Håper du slipper unna...

Hege sa...

Æsjda....håper han er i mye bedre form i morgen.
Typisk at sånt skjer når man har planer om noe.
God bedring til småtten.

Hilsen Hege

Randi sa...

Uuuusja, omgangssyken er av værste sort!! Stakkars... Krysser fingrene for at dere voksne slipper unna, og at småtten er mye bedre i morgen:)
Klem, Randi

Ann-Cathrin sa...

Uff, stakkars:( Håper dere andre slipper unna, omgansyken er noe herk!!! God bedring til sønnen!

mammaKine sa...

Å herre! Masse god bedring. Håper jammen dere slipper unna. Jeg haaater å kaste opp, så jeg krysser fingrene for dere :-)
Spent på å se hvor stor du har blitt nå! Når er terminen igjen..?

♥ Netta ♥ sa...

Da er det bare å krysse fingre og tær for at dere har klart å holde basseluskene unna. Omgangssyke er helt skrekken for meg også. Ikke bare er det fælt å se de små ha det vondt, men det er jo ganske slitsomt også med løping mellom soverom og bad i tillegg til vask av både unger, klær og sengetøy :-O Håper det blir kortvarig og at guttene kommer seg på hyttetur.

Kos deg med mammashopping og 30-årslag!

Klem
Netta

mona sa...

Å nei, så utrolig kjipt! Masse god bedring til småtten!! Jeg krysser alt jeg har for at dere slipper unna..

Mona Christin sa...

Hei.

Omgangssyke kommer aldri beleilig og det blir ekstra ille når småtten blir rammet. Stakkars liten da... Håper det går fort over.

Kos deg i helga og at planene blir som avtalt.

KLEM Mona C

Mette sa...

God bedring til den lille og det ser ut som om det blir en flott helg pa deg!

klem Mette

Malin - mine gleder - sa...

Uff.. tia er jo inne for det!

God bedring til småen da :)

Ha en riktig så flott helg :)
Klem fra Malin

Inger-Lise sa...

Nei og nei.. Håper det går over like fort som det kom!! Og at dere andre slipper!!!
Det er mange rundt oss også som har vært syke med både influensa og omgangssyken, så jeg har liksom ventet litt på det. Håper at litt snørr og feber de siste dagene er alt vi får!!
Ønsker deg en god helg med mye koselig program og helt fritt for sykdom!! :) Og er ikke godgutten frisk enda må han ha riktig god bedring!
KLEM

Livy sa...

Ååå det er så kjedelig med omgangssyke, vi har hatt flere runder med det i vinter :( Nå håper jeg det er nok! Riktig god bedring til gutten, også krysser jeg fingrene for at du å mannen slipper unna!

Ønsker deg en fin fredag! klem fra Livy

Ps: tusen takk for koselige ord hos meg :)

Elin sa...

God bedring til småtten...håper det går fort over:)

Hjemme hos oss er det også sykdom...lillejenta ligger med feber:(

Ha ei fin helg...forhåpentligvis uten sykdom:)

Klem Ea

Kose- grisene ♥ sa...

Huff da, omgangssyken er virkelig noe av det verste som finnes altså! Især når det rammer de små kroppene ♥
Huff og uff..
God bedring til småen, og enda godt du har en slik snill mann som stiller opp for sin gravide ♥
For noen flotte bilder fra forskjellige vaskerom!! *Suger til meg idéer og inspirasjon*
Den hyllen var jo flott, tenkte med én gang at en slik skal få lov å erstatte stellebordet på badet når småen flytter opp, hvis den passer inn :-) Har ikke det største badet akkurat, hvis den ikke passer der havner den i stuen ;-)
Morro, nå gleder jeg meg!
Ha en flott dag kjære deg, du er så heldig som får planlegge deres nye hus!!
Stor klem ♥