søndag 16. januar 2011

En travel helg

Vi startet gårsdagen med å sette av småtten hos mamma,
og durte videre innover mot I K E A.
JOHO!!!
En av yndlingsbutikkene mine, og jeg hadde en
ganske lang liste. Fikk tak i det meste, så lykken var stor:-)

Så bar det mot Lillestrøm og
REISELIVSMESSA 2011.
Vi var litt skuffet i fjor, for det var mye færre utstillere enn året før.
Vi ble ikke mer "uskuffet" i år heller, for nå var det nesten
ennå færre utstillere.
Vi fikk allikevel med oss noen brosjyrer og mannen
fikk kjøpt seg noen reisebøker.
Vi er ihuga globetrottere og kommer sikkert til å dra neste år også
har jeg på følelsen av:-)...
Småtten storkoste seg hos mormor og her leker
han gjemsel i "huset" sitt;-)

Søndagen har blitt brukt til IKEA "skruing",
og her kan dere se noen av funnene mine;
Stearin- og telys-skuffen har nå blitt fylt opp.
(den er meget full...)
Jeg har fått meg krakk ved kjøkkenbenken
(farmor hadde sånn da jeg var liten, så jeg ble
litt bitt av nostalgien) - fysioterapeuten min mente
det var lurt å ha noe å lene seg mot mens jeg
holdt på med matlaging, så denne var helt super.
Vi har fått oss nye nattbord / kommoder, noe som
vi virkelig trengte. Veldig glad i disse MALM altså!
Så fant jeg en herlig kurv til å ha blader i ved siden av sofaen
(den kostet hele 75,- på tilbud;-).
Vi skal kjøpe ny sofa i løpet av våren, og jeg
tror den vil passe perfekt ved den ene enden;-)

Ellers fant jeg endel til snuppa i magen, men det
skal jeg kose meg med å pynte opp på rommet
hennes de siste ukene før fødselen - da kommer
det HELT sikkert bilder;-)

Småtten fikk seg også nytt bilsete idag - og han var superfornøyd
med dette BeSafe setet. Satt og gliste hele veien hjem fra mormor;-)

I morgen er det ny uke og jeg har fri både mandag og torsdag denne uken.
Det skal bli godt. Skal på UL imorra og jeg skal til ei venninne for å se på
dypbag til vogna som snuppa skal ha.

Ha en herlig ny uke alle sammen!

Jeg har fått nye følgere og nye lesere i det siste - kjempekoselig!
Jeg har også oppdaget flere nye blogger, og jeg virkelig koser meg
med masse flotte tips, oppskrifter og nydelige bilder!

8 kommentarer:

Birthes Verden sa...

Ser ut som du har hatt en flott helg.
Jeg er helt imponert over bildene du tar. Du må jo ha kameraet klart hele tiden du....;)
Jeg og elsker Ikea, heldigvis så bor vi faktisk ikke lengre enn 5 min kjøretur.
Ha en vinuderlig uke :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så dumt at kvaliteten på messa går nedover, men ser ut som dere koste dere likevel.
Sånn snurrekrakk var et nosalgisk, koselig gjensyn. Sikkert lurt å lene seg på for deg, ja.
Ha en fin ukestart.

line sa...

Så det var ikke bare meg altså?? Jeg var på reiselivsmessa for noen år siden, og var igjen i år. Jeg skjønte lite, var det virkelig så dårlig da jeg var der sist?? Kunne det ikke være.. Men tydeligvis blitt dårligere ja! Men fikk lyst til å komme oss ut og reise litt, hehe. :)

Mona Christin sa...

Hei.

Ikea er mitt andre hjem. Elsker å gå der og titte, kjenne, matche og plukke med meg. Var der med bussen før jul, men 2 timer er for lite.

Mye fint dere fant. Malm er en fin serie. Men hva for farger på kubbelysene er det jeg ser? Hvitt og b....? Hehe... De rosa var fine da.

Lykke til med UL. Og stas for småtten å få nytt sete. Er lissom ikke baby lenger.

Klem Mona C

Ashi sa...

Fiffig, jeg var også på ikea lørdag og jammen kjøpte vi flere like ting:) Kurven bl.a. Jeg satte den på gutterommet, den er fylt med kosedyr.
Glad mandag!

Lynetmor sa...

Hei, så flott en helg dere har hatt :-) Kunne tenkt meg reiselivsmessa jeg også, men jobbet på lørdag så da passet det dårlig. Artig med ting fra ikea også da :-) Ha en fin dag :-)

Bente sa...

Ja her var det mye fint:)
takk for koselig og nyttig kommentar på innlegget mitt:)
Da satser vi på at du vinner sangkort fra fava:)

Hege sa...

Så deilig og dra på en sånn shoppingtur.
Ser ut som du har fått handlet en del også,hihi.
Lykke til på ultralyden i morra.

Ha en super uke.

Hege