fredag 7. januar 2011

Snøstorm og mandelduft

I jula leste jeg ut Camilla Läckbergs lille julemyserium,
og jeg leste den ut på en kveld og en formiddag:-)


Denne ligner ikke på de andre bøkene til Läckberg,
for denne er på kun 150 sider og hele mysteriet
skjer på en helg. Her er ikke Patrick og Erika med,
men Martin, som jobber sammen med Patrick, har
hovedrollen. Det hele skjer på en øy utenfor Fjällbacka
like før jul. Familien Liljecrona skal feire jul og blir innesnødd
ute på denne øya. 2 personer dør i løpet av helga,
og Martin får oppgaven med å løse mysteriet.

En helt ok bok, men jeg kommer nok ikke til å lese
den om igjen. 10 kr fra hver bok går til Norske kvinners
Sanitetsforening - og det er jo en kjempegave fra
Läckberg. Vil tro at denne har solgt bra i jula!:-)

4 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Holder på meg denne boka nå jeg :)

God helg!

Klem fra Hilde

Epleskrell sa...

Hei hei!

Håper alt står bra til med deg og dine!
Måtte le litt av den meld fra IF, for den fikk vi også nemlig ;)
Vakre vinterbilder du har tatt!

Klemklem

Ella sa...

Hei hei!
Har den liggende her jeg også, men har okrket begynne på den ennå, er redd jeg blir skuffet for jeg likte alle de andre bøkene om Erica så utrolig godt.
Hmm bør vel kanskje lese den alikevel :)
Ha en fortsatt fin helg :) klem klem

Malin - mine gleder - sa...

Elsker CL, syns ho skriver så bra, og det er kjempe spennende!!
Men da tar jeg ikke å hiver meg etter denne boka med det første - så lenge den er helt ok bare :--) Har mange på leselista mi som kommer før da :D