lørdag 22. januar 2011

Rask middag

Her om dagen lagde jeg og småtten polarpizza.
Det er en meget enkel og rask middagsrett, som
ungene kan hjelpe til med. Småtten storkoser
seg når han får være med å skjære og helle og
røre maten vi skal ha til middag.

Jeg og mannen har lagt vår elsk på barbecuesaus
under på pizzaen - istedenfor tomatsaus.
Den viktigste ingrediensen i denne retten er Polarbrød
(eller evt pitabrød, men polarbrød er litt grovere
og da får jeg liksom litt bedre samvittighet:-)
også kan man bare fylle på med det man liker
eller rester man finner i kjøleskapet. De trenger jo ikke
å steke lenge heller, det er jo bare osten som
skal gratineres. Smakelig og raskt måltid!:-)

VEL BEKOMME :-)

8 kommentarer:

eventyrLise sa...

Mmm det så godt ut :)
Men av en eller annen merkelig grunn klarer jeg kun å spise polarbrød med brunost...

Ha en fin lørdagskveld!
Lise

Camilla sa...

Helt enig med mammaLise, Polarbrød er godt, men mer "kake"-aktig for meg. Kanskje jeg må prøve?

Takk for tips!

Livy sa...

Takk for tipset :) Det skal prøves en dag!

God helg til deg! Klem fra Livy

Mette sa...

Veldig lurt a ta med ungene pa slik matlaging - det blir sjelden noe tull med spisingen da ;-)

Et annet alternativ er a bruke pitabrod som base.

Ellers takk for alle dine hyggelige kommentarer hos meg! Setter virkelig stor pris pa dem.

Kos deg i helgen!
klem Mette

meaningmoon sa...

Såå lurt!!!
Dette må jeg nok teste ut i nermeste fremtid, da kan jo ungene velge de de vil ha på selv og alle blir fornøyde:)) LIKER!
Ha en fin helg videre!!!
Klem!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så lurt å lage det, det er jo sikkert kjempe gøy for barna. Det må jeg prøve meg på, Takk for tipset!

Ha en god lørdag videre!

Linda S sa...

Desse såg gode ut! Nammis :)

Mona Christin sa...

Takk for tips.

MC