lørdag 13. februar 2010

EN fantastisk vinterdag :-)

Idag har det bare vært helt rått vær!!!
Etter jeg hentet småtten hos morfar dro vi hjem og dro med mannen ut. Han følte seg litt bedre, så da gikk vi tur ned til butikken med akebrettet, men først prøvde vi på skiene til småtten:-)
Har jeg lange grasiøse ben eller, tihi?!?!?!:-)
En meget fornøyd liten gutt som fikk litt lørdagsgodt på butikken:-) (Vet at det ikke er så sunt med kjærlighet, men han spiser aldri opp hele også får han det veldig skjelden. Følte jeg måtte forklare meg, hihi:-)

6 kommentarer:

Vivian sa...

Hei der. Ja det har virkelig vært en nydelig dag i dag.
For noen flotte bilder du har tatt.

Så ut som dere har kost dere noe veldig:)

★ Heidi ★ sa...

Heisann! For et nydelig vaer da! Jeg blir misunnelig nok en gang... Savner aa staa paa ski jeg. I dag er jeg visst litt nostalgisk og med hjemlengsel. Saann er det av og til. Ikke baaare fryd og gammen aa bo langt fra hjemme og alle kjaere...
ha en herlig kveld:)

Line! sa...

Flotte vinderbilder!
Vært nydelig vær her også. Er så deilig å kunne være ute igjen uten å fryse stussen av seg!
Ha en fin lørdag videre =)

Trine Lise sa...

awww, ser ut som en flott dag :)

hehe, jeg var 6 mnd når jeg fikk kjærlighet første gang ;)

ELIN sa...

Så fantastiske vinterbilder. Jeg har vært inne i hele dag, men håper på flott vær i morgen, så familien kommer seg ut på tur :) Ønsker deg en flott morsdag og valentines dag! Klemmer fra Elin

Monja sa...

For en søt liten tass...er han en kommende skihelt eller;) er det han vi skal se i OL om noen år;)

Ser ut til at dere har koset dere masse, og kjærlighet på pinne er lov...det er lørdag....og det er jo ikke det hele uka...så ikke ha dårlig samvittighet for den;)

klemmer fra Monja