lørdag 6. februar 2010

Sykdom og glede

Æsj... Idag morges da vi ringte ned og lurte på hvordan det hadde gått med småtten inatt, så fikk vi den verst tenkelige beskjeden... Småtten hadde selvfølgelig kastet opp i hele natt, og da var det ingen vei utenom å skynde seg ned å hente ham... Han var ganske blek om nebbet og rød rundt øynene og ville helst bare hjem til senga si! Det ble et par runder til med oppkast i løpet av ettermiddagen, men nå ligger han og sover søtt i senga si og vi KRYSSER fingrene for at han er ferdig!!! Syns så forferdelig synd på ham stakkar...
Mer gledelig var det at TEAM ÅGE vant korslaget i går:-) Godt at alle de stemmene jeg har sendt inn i løpet av serien ikke var bortkastet, tihi:-)
Syns begge de to lagene som var i finalen var veldig verdige finalister og de sang fantastisk bra alle sammen!
Det viser jo også at det "nøttær i Særp" og ikke bare i Fredrikstad, hehe:-)
Grattis så mye til hele Team Åge!!!
Nå ikveld sitter vi & ser på Melodi Grand Prix - og det er jo masse bra sanger med:-) Jeg for min del håper på Bjørn Johan Muri, den syns jeg er fantastisk fin!
Kos dere med Grand Prix ikveld - jeg skal også en tur innom Frustrerte Fruer:-)

7 kommentarer:

ELIN sa...

Stakkars lille småtten. Oppkast er noe orntli' drit. Ønsker han masse god bedring, og god lørdagskveld til dere! Klemmer fra Elin

Line! sa...

Oh no.... Omgangsyken kan du få billig av meg!!! Værste som finnes det...
GOD BEDRING il småtten, og håper dere voksne holder dere friske.

Kathrine H sa...

Huff, kvalme og oppkast er noe av det verste jeg vet.

Ønsker gutten din riktig god bedring!

Størstepia sa...

Vi er oppe og det var bare en runde til med oppkast i 23 tiden, så nå håper vi det er ferdig...
Takk for godbedringsønsker fra dere jenter:-) Det settes stor pris på:-)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Trine Lise sa...

Huff, god bedring til småtten :) Håper dere er ferdige med runden nå.

Hehe, jeg har ikke noe i mot Åge, men jeg er oppvokst på DDE derfor heiet jeg på dem :)

Andrea sa...

Tusen takk for koselig kommentar:-)
ja er litt ekstra artig med andre fra Østfold:-)
Håper formen til gutten din er mye bedre i dag, ikke moro med omgangsyken!