tirsdag 23. februar 2010

Dubai - here I come

Her skal jeg altså sove i morgen natt - JOHOoo:-)
Begynner virkelig å glede meg jeg nå!!!
Ser ikke så halvgæli ut å ligge her vel?!?!?
Eller på stranden her?!?!?
Var inne & spiste på dette hotellet sist vi var der, så det blir nok ikke det nå. Det var i de gode tidene på jobben til mannen - FØR finanskrisa tok dem... Men vi skal nok ta et bilde eller 2 av det allikevel:-) Det er helt nydelig der, både ute & inne;-)
Mannen har gledet seg mest til å besøke dette, som opprinnelig skulle hete BURJ DUBAI, men som etter finanskrisen ble oppkalt etter "redningsmannen" for tårnet, BURJ KALIFA...
Mannens store sorg er nå at tårnet er stengt pga feil i det elektriske anlegget, og åpner dagen etter vi drar hjem. Stakkar, dette var mye av grunnen til at han ville dra hit... Men kjenner jeg ham rett, så skal vi nok tilbake og opp i dette tårnet en gang i fremtiden:-)
Dette er inni shoppingsenteret som hører til BURJ KALIFA, nemlig Dubai Mall. Det er visst helt S I N N S S Y K T!!! Gleder meg som et lite barn til å tilbringe endel timer her, tihi;-)
Mall of Emirates blir nok også besøkt - dette er shoppingsenteret med innendørs slalåmbakke:-)
Har med pc'n, så om det er nett på hotellet kommer det sikkert mange bilder fra turen underveis:-)
Ha en strålende slutt på vinterferien allihopa:-)
PS: Stort grattis til STINE som fødte en nydelig gutt i morges:-) Gleder meg til å møte ham vennen!!!

7 kommentarer:

Gummimamma sa...

Dette var en kjempefin og koselig blogg :)

Riktig god tur, ser fantastisk fint ut :)

Linda S sa...

Ååå så deilig det ser ut! Kos deg masse på ferie :)

Kathleen sa...

Du kan dette med å friste :D

God tur !

ingrid sa...

Masse god tur til dere!! Ikke så veldig missunnelig egentlig...kremt..

Torunn sa...

God tur!!
Det ser vidunderlig ut :-9

Klem

Anette sa...

Æsj det så ekkelt ut:s;p

Kos deg masse på tur:)

Myntebo sa...

Ser fantastisk ut!!! Håper dere har det fint!