søndag 9. oktober 2011

Avhengig av Kremmerhuset ??

Det mener nemlig mannen min at jeg er;-)
"Det FINS andre butikker enn Kremmerhuset vet du!!"
(Med en litt streng, men allikevel morsom stemme)
 Kan jeg noe for at de har mye av det jeg trenger om dagen liksom??;-)

Siden vi har fått større vaskerom & gang + nytt toalett,
så skal det jo kjøpes inn noe inventar?!?!
Det må han da skjønne:-)! 


Og kan vel jeg noe for at det er billig der, og alltid blide
damer som ønsker meg velkommen tilbake
(selvom jeg har vært der omtrent hver dag de siste månedene:-)!


Så dette er altså helt utenfor min kontroll,
og jeg erklærer meg herved IKKE skyldig.

HER kan dere følge bloggen deres,
og tro meg, DET gjør jeg:-)!
(Egentlig litt dumt, for da ser jeg jo hele tiden hva nytt
som kommer inn, og da MÅ jeg bare en tur innom der en
av de neste dagene.. Dårlig gjort egentlig;-)

Ha en flott søndagskveld alle sammen!

PS: Snublet innom der på shoppingtur igår også,
og da ble det lille hvite sinkhuset med meg hjem...
Masse nytt & superfint der nå!!!

16 kommentarer:

Hege sa...

Know the feeling. Var innom kremmerhuset på lørdag og var sååå mye jeg har lyst på. Men med den gjengen jeg var sammen med,så ble det ikke så mye handel som jeg håpet på.
Neste gang skal jeg gå alene ;o)

Klem Hege-mamma til 3

Elin sa...

Kremmerhuset er bare helt topp:)...Heldigvis så ligger det ganske langt unna her jeg bor...hihi:)Hadde det ikke gjort det blitt tomt i lommeboka tror jeg:)

Kjempe fine ting du viser:)

Ønsker deg en finfin kveld:)

Klemmer Ea

Bekka sa...

Hihi, jeg storkoser meg på Kremmerhuset selv jeg, og drar stadig med meg nye ting derfra - blant annet det "Velkommen hjem"-hertet i tre. Er jo sååå mye fint der - og til gode priser!

mammaKine sa...

Kremmerhuset har veldig mye fint :-) og gangen din er forresten knallfin blitt! Ha en fin søndag :-)

ELIN sa...

Så masse fint, jeg bare elsker kremmerhuset hihi. Går jo ikke an å gå inn der uten å få med seg noe i handleposen hjem. Klemmmer fra Elin

Mine diller♥ sa...

Hihi - jammen godt det er fleire som har "kremmarhus-syka" :0)
Går ikkje tomhendt derifrå!

Ønsker deg ein fin kveld vidare.
Klem ♥

Bodil sa...

Hehe, ikke noe nytt å høre d fra mannen sin nei.
Vi har ikke krem regjert i Kristiansand, men har hørt d kommer som nettbutikk. Da må jeg jo ta en titt!
Synes du har funnet masse fint jeg.
Klem Bodil

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det er jo tross alt ikke det verste du kan være avhengig av. ☺

Mona Christin sa...

Hei.

Noe må man jo være avhengig av, ikke sant? Sånn er det bare når de har så mye fint, og det er jo ikke din skyld.

Klem Mona C

Hanne sa...

Utrolig flott butikk! Fin blogg du har, titter plutselig innom igjen :)

Barbros lille verden sa...

Hehehe, det er nok mange som har den der felles ;)
Jeg har SÅ lyst på den ramma altså, sikle sikle...gangen ble forresten knallfin!
HELDIGgrisen som vant så mye fra den lille prikken over i'en!! De har så mye fint, og det sitter som et skudd! Lille snuppa har bare noen strå på toppen, men spenna fra den lille prikken sitter som om det var tyggis under ;)
Ha ei fin ny uke!
Klem fra Barbro

Unknown sa...

Hihi at ikke han kan skjønne det da ;-) Åhh ja Kremmerhuset er farlig!! Skummelt å gå inn der rett og slett ;-) Og den i Storbyen er jo så mye større enn den i Torvbyen. Verdt å kjøre dit nesten... Den i Torvbyen er jo så trang..og med barnvogn da blir jeg helt svett ;-)
Takk for KOS hilsen hos meg :-)

Klem Ellen

Livy sa...

Ikke det værste å være avhengig av kan du hilse mannen å si ;-) Jeg liker også Kremmerhuset veldig godt! Masse lekkert, til fine priser!

Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Ps: har du sett at Kremmerhuset får nettbutikk?? Passer fint for meg som ikke har Kremmerhuset rett rundt hjørnet ;-)

Joy sa...

Hei Størstepia,
ja det var dumt att du inte var med på bloggtreäff - det var veldig morro! Er enig med dig att Kremmerhuset har sååå mye fint! Liker alt jeg!
Ha en fin vecka kram joy

Annfrid sa...

Kremmerhuset er TOPP, det er alltid masse fint til en kjekk pris. Så jeg skjønner godt hva du mener. Gangen deres ble forresten stilig.

Klem

Mona sa...

Så bra at du liker varene!!!! Jeg skal en tur på Kremmerhuset på Byhaven i dag, jeg! Ser jo så mye fint her på jobb at jeg klarer ikke å la være å shoppe!!!!!Fin blogg du har:)