torsdag 20. oktober 2011

Jul ?

Leste dette innlegget på bloggen Drømmeskyen,
og kom på at jeg egentlig hadde glemt at julen nærmer seg...
41 dager igjen til 1. desember idag!!

Tiden flyr så fort at jeg ikke har hatt tid til
å glede meg over at desember nærmer seg...

Men da kom jeg på at jeg sendte inn noen bidrag til
Julekortkonkurransen hos Kremmerhuset for en
tid siden, og her er 2 av de jeg sendte inn.
Regner med konkurransen er hard, så det
var egentlig bare for moro ;-)!


Jeg fant også denne figuren som jeg & småtten
lagde på juleverkstedet vårt i fjor, og den er barnslig
sjarmerende og man blir glad av å se på den!
(Selvom det er en DORULLNISSE:-) 


Juleinnpakkingspapiret mitt har jeg sortert
i en egen bøtte (rød, sådan) og nå
er det ikke lenge til jeg skal kose
meg med å pakke inn både
kalendergaver & julegaver :-)
(Jeg fikk forresten endel av de på Europris forrige
uke, da det sto enpall der som var gratis, ME LIKE;-)


Ellers hører jeg rykter om at julen er på vei til
Kremmerhuset, så jeg måtte haste innom der
i dag og se med egne øyne. Veldig lite
hadde kommet opp, men denne søte
boksen dro jeg med meg!


Dette lover godt - jeg gleder meg til fortsettelsen:-)


Ha en super torsdagskveld, med eller uten juletanker ;-)

9 kommentarer:

No.15 sa...

Koselig innlegg. Jo, jeg er litt i julemodus og er i gang med julegaveshoppingen.
Må kjøpe litt gavepapir, bånd og tråd kom jeg på nå :)

Klem, Lise

Elisabeth, innerst i veien sa...

Joda, min torsdag inneholder faktisk juletanker. Leter etter en strikkeoppskrift på en lue jeg tenkte minste nevø kunne få til jul...Og burde vel tenke på julekort, ja.

Guttemamma sa...

Masse juletanker hos meg:-). Sydde julevimpler i går, med duftlys og julemusikk til inspirasjon!!
Klem♥

Epleskrell sa...

Hei på du!
Tenk at det snart er jul! hÆrli´!
Har mye å ta igjen på bloggen din, men jeg tror jeg er tilbake i blogglandia ;)
klem

Hege sa...

JA,nå går det fort mot jul.Jeg elsker deg årstiden!

Den juleboksen tror jeg jammen jeg skal ha også,den var fin :o)
Vi har også begynt å pakke ut julevarer på jobben,så i helga begynner det å bli jul på Princess :o)

Klem Hege-mamma til 3

Karina sa...

Jul jul jul! Jeg er over gjennomsnittet glad i jul og juleforberedelser, så her har jeg tenkt på jul lenge. Har handlet så godt som alle julegavene allerede. Julebrusen har vært i butikkene lenge men den har jeg tenkt å vente med til i november (hvis jeg klarer)
Kremmerhusetjul, herreguuuud det gleder jeg meg iallefall til!!

Ha en herlig ukeslutt!
Klem Karina

Mette sa...

A! Godt a se at det ikke bare er jeg som har begynt a smugkikke pa julen ;-) Veldig koselige kort og sjarmerende nisse, ja!

Martha sa...

merker rundt omkring at julen er rundt hjørnet ja..
Men det er bare gøy..gleder meg jeg..og lurt å begynne å tenke litt på det..
Takk for hyggelig hilsen!!
Ha en flott fredagskveld..
Klem:)

Mia sa...

Jeg er klar for jul, og det frister å gå til innkjøp av alle julebladene i butikkhyllene. Men det greier seg vel med et par...