tirsdag 11. oktober 2011

Høstklesshopping

Fins det et slik ord??
Syns nå iallefall det passet bra på dette innlegget,
hvor jeg skal vise noen av bildene fra shoppingen i Spania.

Jeg fant ikke så mye til meg selv denne gangen faktisk,
og det er litt rart, for jeg pleier ALLTID å finne masse i Spania.
Her er iallefall noe av det jeg kjøpte:

Lommeboken er ganske stor, og da får jeg også plass til Iphonen min.
Veldig greit å ha alt på ett sted!

Lillepia fikk endel tøy, og til henne handlet jeg på Benetton,
Zara og C&A. Jeg handlet mer enn det under her altså, men
fant ikke bilder av alt. Den jeg har blitt mest glad i er den blå-
og hvitstripete kjolen med tights, den kler hun kjempegodt!:-)
Gleder meg også til å bruke penkjolene (Den lilla og hvitrutete
øverst kjøpte jeg i grå og hvitrutete og den brune nederst kjøpte
jeg i rød - med tanke på jula)



Til småtten er jeg som regel på 3 forskjellige butikker & handler.
Det er Zara, C&A og Benetton. Zara har masse herlige
joggedresser og til en bra pris, mens hos C&A er det meste billig.
Har brukt klær til småtten derfra i de siste 2 årene, og tross billige
klær holder de veldig bra. Benetton handler jeg ikke mye på, for
der er det dyrt, OG jeg syns ikke alltid kvaliteten har holdt mål
(iallefall ikke når en ser på prisen!).
Fant dessverre ikke bilde av genseren jeg kjøpte der:(
Det ble endel på småtten på denne turen, men det var fordi han
hadde vokst ut av de fleste klærne sine, og de han ikke har vokst
ut av, har han slitt helt ned. Det var veldig greit å ha en
"unnskyldning" til å handle mye til ham:-)!


Det under her lå på posten & ventet på meg da jeg kom hjem,
og det er alltid spennende å få pakke i posten :-)
Det var en stund siden jeg bestilte det, så jeg
husket ikke helt hva jeg bestilte.
Denne gangen ble det bare til meg & småtten,
for han trengte virkelig klær!

Sånn, da hadde jeg shoppet fra meg ganske bra,
selvom det alltid er noe en "trenger" i løpet av høsten / vinteren:-)

Vinterdresser og ulltøy og luer og votter er også shoppet,
så nå kan bare vinteren komme. Eller, den kan godt vente
litt altså, jeg er ikke SÅ glad i kulden !!

God tirsdag alle sammen!!

12 kommentarer:

Trine sa...

Du har fått gjort et godt stykke innnkjøp der, ja! Masse fint. Jeg har konstantert at jeg ikke tror jeg trenger å handle så mye i vinter, utenom litt ekstra ulltøy og nye pysjer. Hva man har lyst på, er jo en annen sak :) Men skal prøve å la fornuften seire. Og sparer pengene til jeg og Oda (på snart 13 år) skal på jentetur til California/San Fransisco i mndskiftet febr/mars. Da kan vi shoppe vårtøy :)

mammaKine sa...

Så mye fint. Jeg vil også på shopping!! Ha en fin dag :-)

Marianne With Nor sa...

Oi så mye fint du har shoppa! Så herleg då, det er jo så kjekt:)

Takk for koseleg helsing inne hos meg. Ja, det er godt å vere ilag med storesøster og barna en gang i mellom. Før budde eg i Olso og møtte dei kvar veke.

Ha ein fin dag vidare, no skal eg noko veldig spennende!

Klem

(var eg som sletta kommentaren over, var visst logga inn som "kjæresten" hehe)

Ena sa...

LIKER!
Tenkte senest igår at jeg kunne tenke meg nye høstklær. jeg har kommet til det steget da at jeg heller kjøper noen dyrere grunnplagg, som kanskje varer litt lenger enn en sesong - og som ikke alle andre har :)
Men til det trengs penger - sparing pågår!

Fin høstdag :)
Klem Ena

Karina sa...

Sååå mye fint! Høstshopping er helt klart et høydepunkt! Og jeg kjenner meg igjen i å være avhengig av Kremmerhuset ;) Heldigvis(?) er det ikke Kremmerhusetbutikk her i Hammerfest, men jeg handler som en gal når jeg er i en by som har Kremmerhuset. Og Indiska. Herregud de har så mye fint! Nå fikk jeg lyst å shoppe!!

Ha en herlig tirsdag!
Klem Karina

by BeaTell sa...

Så mange flotte ting du :D

Heldig! Jeg har leita frem vinterklær her nå. PISSregn og 5 grader er surt og kalt!!!

Jeg skal på seinvakt og kose meg blant fiinfine tinga på kremmerhuset *hihi* jeg er iallfall avhengig av Kremmerhuset ;)

Klem

Hege sa...

Oiii,så masse fint du har kjøpt inn til dere.
Er jo moro å kjøpe ting ikke alle andre har også :o)

Må ta en liten shopperunde snart jeg også!

Klem Hege-Mamma til 3
ps : La ut ny giveaway på bloggen i går...Meld deg på ;o)

Lisas hjem og skatter sa...

Fine ting du har handlet :O) deilig med litt shopping! alltid gøy det - sommer, høst eller vinter!

ha en super kveld!

klem/lisa

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ååå, så utrolig mye fint:)

Annfrid sa...

Så masse fint du har kjøpt til de søte små og veldig fin kåpe til deg selv.
Klem fra Annfrid

Tove `blogg verden sa...

Oj som du har shoppet :D Hærlig!!!
Ha en fin kveld
klem Tove

ELIN sa...

Alltid gøy når høstnyhetene kommer, og man kan shope litt. Er jko liksom alltid noe man 'trenger' hihi. Masse flott til både små og store her! Klemmer fra Elin