onsdag 5. oktober 2011

Høststemning

Det er så koselig å pynte litt inne når høstvinden blåser
utenfor stueveggen og det hviner og knirker i hele huset.
Jeg er som mange andre jenter, meget glad i å tenne lys.

JEG ELSKER LYS!!

Det ble så koselig når jeg pyntet opp med "lønneblader"utover bordet.
(Jeg kjøpte de på Nille i fjor og de er kjempedekorative !:-)
 Elsker Tine K lysestakene mine,
de vant jeg på giveaway tidligere i sommer,
lucky me !!

(Disse bokstavene og & tegnene er visst på tilbud til 10,- på Kremmerhuset om dagen, så løp & kjøp!:-)

Håper dere andre også nyter høsten, med alt den innebærer!
Ha en herlig onsdagskveld!

16 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Lekkert! ☺ Klemmer fra NIna

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fint og stemningsfullt! :-)

Karina sa...

Utrolig fin høststemning hos dere! Og enig med deg, de lysestakene er fantastisk fine. Står på ønskelisten min helt klart :)

Ha en finfin kveld!
Klem Karina

mammaKine sa...

Herlige bilder! Høsten er fin :-)

eventyrLise sa...

Så koselig bilder.
Høsten er en fin tid når man er inne og varm. Jeg er en frysepinne, så fryser stort sett hele tiden :(

Tenk, jeg var på IKEA nettopp, og kjøpte ikke et eneste stearinlys...

by BeaTell sa...

Bokstaver til kr 10 ja ;) jeg har hamstret ;) div planer og prosjekter på gang :D

Vivian sa...

Så koselig høst stemning hos deg!
Og gøy med spaniabilder:) Det er bare å legge ut:)
Fint å kunne drømme seg litt bort til ferie og varme.

Klem Vivian

Marianne With Nor sa...

Så koseleg hauststemning hos deg då!
Veldig kos med lys:) Sjølv har det ikkje blitt store pyntinga her endå sidan huset er på halv åtte, men det kjem det kjem:)

Klem Marianne

Annfrid sa...

Så koselig du har pynta, jeg er så utrolig glad i de flotte lysestakene. LOVE IT!!!

Klem fra Annfrid

Mona Christin sa...

Skulle ønske jeg kunne nyte høsten som deg, men jeg liker ikke at det går mot jul og vinter. Prøver, men...

10 kroner? Oj oj oj...

Klem Mona C

Berit sa...

det er alltid vakkert med lys, levende lys. Fine bilder du tar. Ha en flott aften

Hege sa...

Så koselig høststemning du har fått i heimen...Tenkte jeg skulle prøve å få til litt her i helgen.

Flink du :o)

Klem Hege-mamma til 3

Lynetmor sa...

Hei, så fint du har pyntet :-) Ha en fin dag :-)

Mine diller♥ sa...

Koselig høststemning og lysestakene til TineK er jo berre så lekre.

Ha ein fin dag.
klem ♥

Bekka sa...

Kjempekoselig og lun høststemning på bordet ditt, er så fint med levende lys på de mørke kveldene nå :)
Ha en fin torsdag! Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine bilder ♥ Vi har lønnetre ute, som nå er gult og RØDT. Synes det er så fint!


Sydenferie så godt ut ja. ;)


Ha en flott helg!!