søndag 16. oktober 2011

Høstdag i parken

Forrige uke var lillesøs,
jeg, småtten, nevøen min & jeg
på trilletur til lekeparken.

Det var en flott høstdag,
hvor vi koste oss ute med nistemat,
tross den kalde vinden.


Det er stas å gi fetteren kos !


Lillepia koser med tante !



"Jeg skal bli Brannmann Sam når jeg blir stor, mamma"!

Eller kanskje lokfører ?

Lillepia sover godt i vogna si.


Vi dro hjem til oss og drakk te og lekte litt
etter parken. Se på disse herlige småttingene,
jeg er stolt mamma og tante ;-)!


Håper alle har hatt en super helg!
Jeg har kost meg med cupcakeskurs med Manuela,
"reportasje" kommer imorra !
God søndagskveld til dere alle!

7 kommentarer:

mammaKine sa...

Det er deilig med høsten også! Og så nyydelig det nederste bildet av deg, lillepia og nevøen din var! Fine dere er :-) Stor klem fra meg!

Tiril sa...

Så mange pene bilder :)

Birthes Verden sa...

Å jeg bare elsker alle de fine høstfargene..
Ser ut som dere hadde en koselig dag i parken:)

Klem Birthe

Mona Christin sa...

Koselig. Og parken har blitt skikkelig fin. En sånn trengte vi her i byen.

Klem Mona C

Drømmeskyen sa...

Høsten er herlig med sine flotte farger og nydelige lukt:)
Kjempefine bilder og nydelige barn du har:)

Klem fra Hilde

n i n a s hjem sa...

Kjempekoselige bilder :)

tonje boganes sa...

Herlige bilder! Deilig å komme seg ut litt i høstværet. Frisk og godt!
Gleder meg til å høre mer om cupcakekurset og så gleder jeg meg til å se bilde til Øyeblikk :)

Ønsker deg ei fin ny uke
Klem Tonje