tirsdag 18. oktober 2011

"Et barn er et lite menneske"

Slik lyder den siste fotokonkurransen på
Øyeblikk.net.

Jeg blir med i konkurransen med et bilde av
sønnen og mannen min på stranda, der minstemann
er litt redd for å gå uti, men når han kan holde pappa
i hånda er det litt tryggere.

Jeg liker så godt den andre hånden til småtten,
man kan se at han gru-gleder seg og er veldig forventningsfull!


Gå inn til øyeblikkjentene og se mange flotte biddrag HER.


Da ønsker jeg meg selv lykke til, for det er utrolig mange flinke
fotografer der ute, og konkurransen er meget hard !

13 kommentarer:

Ella sa...

Hei hei!
Flott bilde av far og sønn, den hånden var en herlig detalj :)
Klem Ella

KROnPRINSESSENE sa...

Virkelig et flott bidrag :)
Lykke til...
Klem May Helen

Randi sa...

Herlig bilde!! Og utrolig stilig at han så tydelig viser følelser med venstrehånda. Lykke til!!
Klemmer

Pia sa...

Jeg har sett at det er mange flotte bilder som er med, ja! Lykke til, bildet ditt er også flott!

Elin sa...

Kjempe koselig bilde:)

Masse lykke til:)

Klemmer Ea

øyeblikk.net sa...

For et fint bilde! Uttrykker så mye, og som du sier selv, venstrehånden hans sier så mye!

Tusen takk for at du er med og deltar!
Hilsen fra Øyeblikkjentene

Tove `blogg verden sa...

Hærlig bidrag :) Kjempekoselig bilde!!!
Klem Tove

Lykkemamma sa...

Nyydelig bilde :-)

Barbros lille verden sa...

Kjempeflott bilde! Herlig med venstrehånda, og så blir jeg alltid like rørt av sånne pappaer ;)
Heldiggrisen som har vært på kurs hos Manuela! Det så fantastisk ut!
Klem fra Barbro

Mona Christin sa...

Masse lykke til. Kjempefint. Jeg deltar selv...

Klem Mona C

Mette sa...

Fint og stemningsfullt bilde. Lykke til!

eventyrLise sa...

Kjempefint bilde :)
Spennende å være med i sånne konkurranser. Nå er jeg absolut ingen fotograf, men har slengt meg med selv :)

Ha en fin dag :)

Vivian sa...

Herlige bilde!!