torsdag 13. oktober 2011

Innbringende IKEA tur

 I dag var vi altså på en av favorittbutikkene,
IKEA,
og det blir som vanlig dyrere enn man hadde tenkt...

Allikevel må jeg si meg veldig fornøyd med dagens fangst,
og jeg gleder meg til å sette opp disse tingene rundt
om i huset. Det er jo spesielt den nye delen som
jeg handler inn til, og det blir så utrolig fint!!


Slik så bilen ut da vi hadde pakket den på vei hjem.
Godt lillesøster kjører Volvo med stort bagasjerom!


Dere skulle også sett oss som satt inne i bilen;
jeg klemt innimellom to Maxi-Cosi'er, med
mammas handlepose på fanget,
og et teppe og en stor potte ved bena ;-)
Mamma satt med den store nye vasen min på fanget
foran, og vi var litt av et syn ;-)
Meeen, det er det som er sjarmen ved IKEAturer, er det ikke?!;-)
Takk for en super tur mamma og lillesøster ;-)

Imorgen er det allerede fredag, ukene flyr avgårde...
Da er det barseltreff på helsestasjonen,
håper været blir like bra som idag - så jeg kan trille dit;-)

God torsdagskveld alle sammen!

6 kommentarer:

Hege sa...

Huttetu....ja det var full bil :o)
Men kjenner til det,hihi!
Kos deg masse med monteringen :o)

Klem Hege-mamma til 3

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg kjenner meg godt igjen. En gang satt jeg så rett med ryggen at jeg nesten lagde nesetippmerker på frontruta. Hihi.

Du fant mye fint da. Gleder meg til å se det plassert.

Kos deg på barseltreff.

Klem Mona C

ELIN sa...

Dette så ut som en innbringende handletur. Godt dere bare var damer hihi. Masse fint! Og så gøy med bakekurs. Ønsker deg en fin ukeslutt! Klemmer fra Elin

Mette sa...

Velkjent det der... Koselig at dere hadde en fin tur sammen! Og de sma skal ogsa tidlig tilvennes IKEA... ;-)

eventyrLise sa...

Hihi skulle likt å sett dere ;)
Gleder meg til å få se tingen "in action" :)

Ha en fin kveld :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så mye fint! Jeg er også stor fan av IKEA, men bare så synd at den nærmeste er 50 mil unna :( Men til gjengjeld koser jeg meg veldig når jeg er der!

God søndag!

Klem