mandag 3. oktober 2011

Guri, som dagene flyr...

Helgene flyr altfor fort unna !!
Denne helga var intet unntak,da jeg & snuppa først
hadde trilletur-date med Maria & Rebecca fredag formiddag !
Kjempekoselig å trille og skravle, mens barna sov i vognene sine ;-)
Gøy å bli oppdatert litt på Idolsirkuset og få høre hvordan det
er bak kulissene ;-) Håper vi sees snart igjen Maria !

På ettermiddagen bar det innover for å
hilse på familiens nye medlem,
og det var stor stas!
En fantastisk liten og vakker pjokk,
mannen er stolt onkel, jeg er igjen blitt tante
og barna har fått ennå en fetter ;-)
Vi gleder oss til å bli bedre kjent med ham !


Lørdag var vi hos pappa og samboeren hans og hjalp
de med å rive kjøkken. Småtten var også med og syns
det var kjempegøy å hjelpe til ! Blir så moro å se når
alt er på plass og leiligheten er pusset opp !


Det var også en liten shoppingrunde,
for vinterskoene til småtten var ennå ikke i hus.
Valget falt på Viking Chilly, mest fordi vi har vært
fornøyd med dem før, og fordi de passet så godt til
Didriksonsdressen han allerede har fått. (Svart med rødt:-)
Bilde lånt av Viking

Søndag var vi først hos oldemor på besøk, og
hun var SÅÅÅ glad for å se de små oldebarna sine igjen.
Etter det kom min "stesøster" på besøk (altså datteren til
pappas samboer) med familien sin. Småtten leker så
godt med den eldste jenta der og ennå mer stas var
det å få låne Politiskiltet til pappa'n hennes! Han drømmer
nemlig om å bli politi når han blir stor for han skal fange
alle tyvene ;-) (Men han vil også bli brannmann og pilot,
så drømmene er det ikke noe i veien med!:-)


Håper dere alle har hatt en flott helg og
at mandagen deres har vært bra!

Nå er vi snart ferdige med både gangen og badet,
så jeg gleder meg til å legge ut bilder!:-)

9 kommentarer:

mona sa...

Puh, dere kjører fullt program gitt! :) Høres ut som dere har hatt en superkoselig helg!
Håper dere får en like fin uke.
Klem

Pia sa...

He he, i helga så faktisk jeg på idol også - uten nett har jeg vært nødt til å kaste meg over tv-en... Men nå er jeg tilbake:)

n i n a s hjem sa...

Så moro at du vil bli med på min giveaway :)

MissMette sa...

Herlig bilde du viser av
dine skjønne små ღ og av
helgen deres... ikke like
full fart her hos meg da ;)
Jeg har bare lille Bamse,
men litt farting blir det
da, hihi... Ønsker deg en
fortsatt fin uke, stor klem
fra Mette

Bodil sa...

Ja, det går unna hos dere også...puh!! Men er jo så gøy også:-)Du lager så gøye innlegg og flotte bilder:-)

Jeg må bare si at venninna di, Maria, er min favoritt!!hun synger helt nydelig!!

ha en fin uke!
Klem Bodil

June sa...

Heihei!
Ville bare ønske deg en fin ny uke!:)
Klem June

Hege sa...

Skjønner godt at helga deres har flydd.
Her har det vært en ganske rolig helg...bortsett fra litt jobb på lørdag .

Klem Hege-mamma til 3

Barbros lille verden sa...

Hei på deg!
Det er flere det går i ett hos ser jeg ;)
Ser ut som dere har hatt en særdeles herlig ferie!! Kjenner jeg gleder meg til vi skal til Gran Canaria i februar :)
Herlige unger altså, er vi ikke utrolig heldige som har sånne fine små? ;)
Nattaklem fra Barbro

Linda S sa...

Det var ei begivenhetsrik helg :) Ser at jenta di har samme søte antrekk som veslejenta mi (den med "Bamse- hunden" på :)
Ønsker deg ei fortsatt fin veke.