lørdag 8. oktober 2011

Den lille prikken over i'en

For noen uker siden var jeg så heldig å vinne
en giveaway inne hos Camilla.
Premien var en gavepakke fra
"Den lille prikken over i'en",
masse fine håndlagde hårspenner!
Det passet jo helt perfekt, ettersom
lille tulla mi har så mye hår!!:-)

Her kan dere se alt det flotte jeg fikk!




Den hvite lille spennen har jeg brukt flere
ganger på henne allerede, og den er
super-baby-brukervennelig!!

De spennene jeg hadde fra før er vanskelige
å sette fast i håret hennes, og man må
trykke veldig hardt for å få dem på.

Slik er det ikke med spennene fra
"Den lille prikken over i'en",
de sitter godt og er lette å sette i
håret til en vimsete baby ;-)


Sjekk også ut de søte posene jeg fikk spennene i,
de tok jeg vare på til en senere anledning.
*søte*

Hyggelig og personlig brev fikk jeg også med pakken,
det gjorde det hele ennå koseligere!
Jeg kommer garantert til å kjøpe mer herfra i fremtiden,
men for nå har jeg en helg haug jeg gleder meg til
å bruke på lille jenta mi.
(Det kan jo også hende at jeg sniker til meg en spenne
eller 2 selv, hvis det passer til antrekket og anledningen!;-)


Jeg er dessverre ikke på Facebook, men til dere andre som er det,
så bør dere gå inn på FB siden til "Den lille prikken over i'en" !
Tusen takk for flott hårpynt, både til Doris & Anita
og til Camilla som hadde giveawayen!:-)

8 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å, det var masse fin hårpynt. Sånt er jo virkelig prikken over i-en på et antrekk.

Mona Christin sa...

Hei.

Du er jammen inne i en god stim. Premier dukker opp fra alle kanter. Moro med vinnerlykke da.

Hyggelig å prates. Bare synd det alltid er så hektisk på jobben. Lykta er faktisk kjøpt på jobben. 20 kroner. Måtte bare ha.

Jeg liker at du ikke er på FB. Da føler jeg meg ikke så alene. Hihi.

Klem Mona C

Pia sa...

Så flott premie! Gratulerer!

Tindrande Auge sa...

De var utrolig fine! lillemor her i huset har ikke så mye hår på hodet enda, men gleder meg til å dulle med det når hun blir større♥
Ha en flott helg videre ;) Klemmer fra Nina

Vivian sa...

Nydelige ting. Har akkurat oppdaget disse på en butikk her.
Ha en fin kveld.

Klem Vivian

Cecilies Lykke sa...

Så deilig give away! Superkoselig om du kommer på bloggtreffet:-) send Mail til post@Hviit.no! Klem fra meg

Elin sa...

Gratulerer med masse nydelig hårpynt:)

Ønsker deg en fin dag:)

Klemmer Ea

Camilla sa...

De er bare så nydelige! Glad du får bruk for de på lillejenta.

Klem, Camilla.