onsdag 14. juli 2010

Gråvær, outlet og onkelmoro

I går dro jeg og småtten til mamma / mormor og vi fikk lurt henne med på
Veldig kjedelig vær i går, så da passet det bra med litt shopping.
Masse flotte merker der, HH, Bergans, Stormberg, Polarn, Puma osv.
Dessverre var det ikke bare jeg som var på utkikk etter et varp,
så veldig mye var plukket ut ;-(
Særlig var jeg skuffet over Polarn butikken - den hadde jeg gledet meg til!
Heldigvis var lekerommet (innenfor kafeen) kjempetopp!
Det var masse leker der, og småtten kunne sikkert vært der inne noen timer til for å leke;-)
Den beste butikken vi fant der var Extra Leker (som ligger på andre siden av gata),
hvor småtten fant en SUPERSTOR søplebil, som mormor kjøpte i bursdagsgave.
SE så fornøyd han er !!!

Ellers var onkel hjemme, og litt lek med lego og is var kjempeskøy for småtten;-)
Takk for at du er så flink med ham lillebror!!
Ha en kos onsdagskveld!
Imorra kommer bilder fra Osloturen vår idag;-)

2 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Ser du har mange artige innlegg i det siste. Har vært fraværende pga ferie, men nå er vi tilbake igjen. Vært en uke på Falster og noen dager på Jylland. Herlig sommervær stort sett hele tiden.

Legoland er jo alltid poppis. Lurte litt på det vi og, men hendelser gjorde at det ikke kunne realiseres. Men vi har vært der 2 ganger før, så da har vi iallefall ikke gått glipp av noe.

Klem Mona C

Stine-Iren sa...

for ein søøøøøøøøt bror du har:)