søndag 18. juli 2010

Båttur


I går tok vi båtturen til Drøbak og Oscarsborg.
Det var meldt ganske bra vær, og lite vind,
så selvom det var litt overskyet da vi sto opp,
tok vi sjansen og dro!
Det var nydelig på sjøen, og selvom sola
ikke skinte var det ganske varmt.
Da vi kjørte gjennom Moss lå Bastøfergene der, og
småtten syns det var kjempemoro å titte på de
STORE båtene ;-)
Det lukter som vanlig ikke helt snadder
når man drar forbi fabrikken i Moss...
Småtten sovnet som en sten på veien hjem,
motorduren og skvulping ble for "tøft" for ham;-)
Mannen elsker å kjøre båt,
og er virkelig i sitt rette element her:-)
I morra kommer bildene fra Oscarsborg;-)
Ha en flott solfylt og vindfull søndag!

5 kommentarer:

Stine-Iren sa...

so deilig:)kor lang tid bruka de på ein sånn tur?trur de er kjempe flinke til å kosa dikka:)

Kor på østlandet de bur?

Klem Stine.Iren

Ingvild B sa...

Jeg syns det ser deilig ut!
Her våknet vi endelig opp til regn.
Utrolig herlig...

I natt var det så varmt at Lilleprinsen (og jeg!) var våken fra 01:30-05:00!!

Ønsker deg en super søndag!

Klem

mammaKine sa...

Så fin blogg. Deilig med båttur. Foreldrene mine har båt, så det hender vi får bli med de :-)
Jeg elsker båtlivet.
Klem fra Kine :-)

Mona Christin sa...

Hei.

Så deilig å ha båt og nyte livet på bøljan blå.

Snakket litt løst om båt vi og, men jeg tror ikke det blir noe. Vente noen år.

Ha en fin søndag. Min skal tilbringes på stadion. Heia FFK.

Klem Mona C

Hildes Scrappeunivers sa...

Båtlivet er bare helt topp! Og det er bare supert å ha med baby også har jeg erfart i sommer! Her har vi hatt mange fine turer på Helgelandskysten!

Klem fra Hilde