fredag 23. juli 2010

Paparazzifotografen

I dag har jeg lekt paparazzi - og GUD så moro det var!
Jeg satt oppå skuldrene til mannen og brukte det
nye kameraet mitt som best jeg klarte...
Her er 2 av bildene - skal legge inn flere etterhvert:-)

Her er gromgutten Will,
jeg er  mer eller mindre på fornavn med ham nå, hihi:-)
Jackie Chan var det litt værre å ta bilder av - han er ganske liten...
Det som var det merkeligste var at jeg syns det var helt vanlig
- Will Smith er jo en likanes kar, og det er nesten så
man føler man kjenner ham
fordi jeg har sett så mange filmer av han;-)

8 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg lurer på om noen tok bilder av deg der oppe på et par sterke skuldre. Godt utført paparazzioppdrag. ☺

Mona Christin sa...

Hei.

Dette var skikkelig kult. Og tenk at de kom hit. Til Hællæwood. Fin måte å bli satt på kartet på. Tenkte på å dra ned, men med tanke på alle som møtte opp sist, så slo jeg det fra meg. Blir jo litt stolt og. Rødme ☻...

Og paparazzijobben er din...

KLEM

Trine sa...

Yey! Kult. Og han ser så sabla kul og pen og kjekk og grei ut, den mannen. Man kan jo ikke annet enn like sånne flinke mennesker. Hører aldri om noe hollywood-drama fra den kanten.
Jau, jau. Du fikk din dose glam idag, du da. Godt! :)

EndeligMamma sa...

Ahh... så misunnelig!! Will Smith er jo den store HELTEN!! Har var i hvert fall det da jeg gikk på ungdomsskolen.

Stine-Iren sa...

Stilig.kor dette var? Fornøg med kameraet ditt?
Her skin sola og me er meir enn klar for ein heil dag ute i sola:)

Ha ein kjempe fin lørdag!!

Klem Stine-Iren

Stine sa...

hihi, der oppe på skuldrene var du nok i ditt ess tenker jeg! Hihi, ser vel for meg at mannen din gjerne skulle vært på dine skuldre også.... :)

ELIN sa...

He he, tenker meg det var litt av et syn - dere assa hi hi :) Kult da!

by BeaTell sa...

Hey!! Så kult da!!

tenker det var veldig spennende!! Du bør ringe se og hør og høre om de har en ledig stilling ;) Ikke hver dag man får se slike celebre karer! Will er ganske grei ;)