onsdag 28. juli 2010

Livstegn fra Gran Canaria

Endelig kom jeg inn på bloggen:-)
Noen av dagens bilder
- som dere ser så er det HELT OK
her i sola og varmen!!!
Småtten har blitt skikkelig badeengel,
og gidder så vidt ta seg en is
før det er på'n igjen;-)
Det er herlig å se igjen bestekompisen:-)
Tøffingene er ute på dypet!
Utsikten vår i går kveld!
Mannen mener det er litt slitsomt på charter
- show på scenen nesten hver kveld
og vi hører like mye med dørene igjen, tihi:-)
Gruer meg allerede til å dra hjem merker jeg...

7 kommentarer:

SURRESILJE sa...

Arguineguin? Vet at samtlige charterhotell ser like ut, men dette så helt likt ut som der vi ferierte i fjor. Og i såfall er jeg bare bittelitt misunnelig nå kjenner jeg... Så store flotte badebasseng, og havet rett utafor... Mmm. God ferie videre!

Kathleen sa...

Misunnelig!! :D Kos dere masse! Her er regnet snart tilbake!

Konkurranse på bloggen min om du vil være med :)

EndeligMamma sa...

Fantastisk!! Jeg vil også til syden!! Her regner, regner og regner det!

Kos dere videre!!
Klem J

ingrid sa...

ÅÅÅ...det så bare herlig ut ♥ Nyyyt den siste tia av ferien da...ikke missunnelig jeg nei...

Linda S sa...

Kan tenke meg at dere har det herlig! Guttane var sååå skjønne ute i vatnet :) Kos dere videre :)

mammaKine sa...

Åh, misunnelig. Ser ut som dere kooser dere. Nyt varmen. Ha en fin ferie videre :-)

Mona Christin sa...

Hei.

Hørtes deilig ut med sydenferie nå. Ikke mye som minner om sommer i Fr.stad nå om dagen.

Klem Mona C