tirsdag 27. juli 2010

Min debut som paparazzi...

Her kommer altså de bildene som det ble
noe av etter paparazzi debuten min:-)
Hege Schøyen er jo bare helt rå da,
vet ikke hvor mye jeg og bestevenninna mi har
ledd av henne opp igjennom!?!?!:-)
Mannen er veldig facinert av Tone,
(egentlig litt småforelsket tror jeg:-)
og det var hans store sorg at han ikke engang
fikk sett henne, der han sto med meg på
skuldrene i menneskemengden..
Han mente at han GODT kunne fått en klem av henne,
det var jo tross alt bursdagen hans:-)
Jeg for min del syns det var helt greit
-jeg er ikke LIKE glad i henne som det mannen er, hehe:-)
Selve rosinen i pølsa var jo
WILL SMITH...
Trenger jeg si mer???
FOR en utrolig utstråling og publikumstekke,
den mannen er like sjarmerende nå,
som da han var med i Fresh Prince :-)
Det var mange andre kjendiser der også, men siden mannen ble
NOE sliten i skuldrene etterhvert, så fikk vi ikke med oss alle.
Helt ok for meg.
Jeg fikk jo strengt tatt sett Will Smith
- ikke hver dag man er 5 meter fra en stor kjendis:-)

6 kommentarer:

June sa...

Så gøy!!! :)
Kjempefine bilder!

Klem

ELIN sa...

Så festlig. Du kan jo selge de og bli rik hi hi :) Klemmer fra Elin

EndeligMamma sa...

Å, heldige du! Kjendiser er gøy ;)
Klem J

Stine sa...

Så bra bilder vennen!!! Morsomt å se altså! Men du... ho dama til han Stig... er like mye kjendis som han altså!!! Vant eller kom langt i Top Model... hihi, ille kos å se dere idag altså!!! Gleder oss veldig til imorgen! Han storebror her kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke kunne være der lenger idag!

Mona Christin sa...

Hei.

Du får jobben på flekken altså. Det nærmeste jeg kommer kjendiser er når det kommer en og annen fotballspiller innom jobben. Litt kult med kjendiser og da.

Jeg tok jo helt av da Glam var innom tidligere i våres. Med autograf og greier.

Flotte bilder som er et minne for livet.

Klem Mona C

Epleskrell sa...

Åj, så flink du er med bilder.. Blir imponert over deg jeg altså!

Kanskje du skulle tenke på en karriere som paparazzi? ;)

Gratulerer med mannen som fylte år da! Tenker Tone ikke visste hva hun gikk glipp av jeg ;)

KLem