mandag 5. juli 2010

Kino

I går var jeg på kino sammen med lillesøs og kjærsten hennes og så denne;
bildet har jeg googlet

ECLIPSE!!!
Jeg hadde gledet meg til denne siden jeg leste ut boka i desember,
og den skuffet absolutt ikke.
Det er herlig å se samspillet mellom Bella og Edward
og se kjærligheten mellom dem på "ekte"!

Filmen ender litt anderledes enn boka, for i slutten så toutcher de innom bok nr. 4, og de avtaler når bryllupet skal stå.
Jeg gleder meg som et lite barn til å se bryllupet i den neste filmen, for i boka så var det et fantastisk bryllup!!
Dessverre kommer ikke filmen før i november 2011 - altfor lenge til :-(
HER kan dere lese bokanmeldelsen min fra Eclipse!

Det var visst ikke bare vi som likte denne filmen i helga
- HER kan dere lese om den på VG Nett:-)

6 kommentarer:

Pia sa...

Jeg har verken lest noen av bøkene, ei heller sett film. Har liksom ikke blitt fenga...

Ha en flott sommeruke!

ingrid sa...

ååå...jeg gleder meg sååå til å se filmen...har pga deg lest alle bøkene nå :-) Kjempe spennende...klarte ikke å legge dem fra meg...type leste til tre på natta og våknet med boka i tryne..hihi :-) Så bra filmen ikke skuffet da!!
Ha en fiin mandag!!

SukkerSnella sa...

gleder meg til å se denne filmen:))har ikke lest bøkene...rett og slett fordi jeg ikke har tolmodighet til å lese :)

Trine sa...

Jeg var på nattfilm/før-premieren på Akershus festning. Ene og alene fordi 11-åringen ikke kunne dra alene. Men det var flott vær. Et par flaggermus lekte over hodene våre under hele visningen: Det var ganske kult og effektfullt: Som om de var trent til oppdraget ;) Jeg likte filmen. Men det kan være fordi settingen var perfekt. Stemningen god. Og det at en kjekkas fra Hollywood var tilstede - gjorde saken bedre. Har ikke lest bøkene og heller ikke blitt hekta på filmene. Men ålreit underholdning.

Malin - mine gleder - sa...

Filmen var kjempe flott!! Syns de to forige filmene skuffa litt, ifht bøkene, men denne var kjempe bra syns jeg :D

Murmels mamma sa...

Hurra, enda en Twilight-nerd! :D

Jeg leser Breaking Dawn igjen nå, måtte bare lese fortsettelsen etter filmen på kino.
Nesten 500 dager igjen til neste film :( Snufs.