onsdag 22. september 2010

Ny sveis og besøk

Småtten var hos frisøren på mandag, og han
ble meget fornøyd med fargen:-)
Han ville egentlig ha rosa, men
da hadde nok faren fått hjerteinfarkt...

I går hadde vi besøk av tante og hunden hennes,
og småtten måtte vise dem begge to hvor flink han var til å sykle:-)
Og hvor flink han var på sparkesykkelen sin...
Litt knall og fall innimellom da:-)

Vi koste oss ute i det herlige været - og det blir alltid
mye babyprat når vi kommer sammen.
Lillesøs har nemlig termin 27 dager før meg:-)
I kveld er jeg alene hjemme, for mannen har med seg kunder for å se
Wall Street 2 + litt festligheter etter filmen.
Jeg og småtten har hatt besøk av venninna mi med hennes snuppe,
innlegg om det og UL kommer imorgen!
Ha en feiende flott onsdagskveld!

9 kommentarer:

June sa...

Stas med sykling og sparking!:)
Så utrolig gøy å ha termin så nærme!! Meg og min søster snakker alltid om hvor gøy det hadde vært å få på likt, men det ser ut til at vi kjører annehvert, hehe!:)

Håper du har en fin kveld!
klem

Hege sa...

Haha...så kul sveis :o) Hvor gammel er han igjen?

Så moro med deg og søster'n din da,som har termin så nært hverandre.

Ha en super fin Onsdag Kveld.

Hege

ELIN sa...

wow, så kul sveis. Tøff han småtten på sykkel assa :) Tusen takk for alltid hyggelige kommentarer hos meg. Så koselig at du og lillesøstra di skal ha barn nesten samtidig. Sånn var det med meg og lillesøstra mi også sist. Nå har jeg sittet og lest om USA turen deres. Kjempeherlig reiseskildring og flotte bilder. Småtten er jo faktisk lik seg, og dere ser jo ikke en dag eldre ut :) Kos deg i kveld, og masse lykke til på UL i morgen! Klemmer fra Elin

Mona Christin sa...

Hei.

Synes det er så herlig at småtten ønsket seg rosa hår, men greit at du kompenserte med litt grønt for mannen sin skyld.

Morsom han lille poden din. Ser han for meg i full vigør *ler*.

Gleder meg til å lese om UL.

KLEM Mona C

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi, hi, kul sveis. Og kul t-skjorte på kulen på mammaen.

Stine sa...

Uff, er alt alt for dårlig til å kommentere om dagen... tida flyr liksom så alt alt for fort... hihi og det sånn uten at jeg egentlig har så veldig mye å gjøre! Så koselig å se at magene deres vokser! Blir spennende å se om JM har rett ang kjønn da!!! Kul sveis han fikk seg ja! Nå må jeg se å få klippet han her også... begynner å bli vel varmt for ham... med hans tykke manke liksom! Nå begynner han her å skjønne kluet med å sykle også... bare litt vanskelig å bremse da! :)

Myntebo sa...

Se der ja, kul sveis på småtten og kul t-skjorte på deg!
Storebroren her er også veldig glad i sparkesykkelen, begynner å få skikkelig tekken på den og raaaser avgårde i full fart -med meg stående igjen med hjertet i halsen! Puh, det har heldigivis ...hittil....gått bra!
Gleder meg til å høre mer om UL :)))

Trine sa...

Nice t-shirt!!! Fin gutt og sveis. Og guri, så hyggelig med tette terminer. Både for de vordende og søskenbarna :) Fin dag!

Barbros lille verden sa...

stilig kar! han ser ut som en herlig, aktiv fyr!
så gøy at du og søstern får så tett, da får søskenbarna ekstra glede av hverandre :)
superkul t-skjorte du har!!! hvor har du kjøpt den hen?
tusen takk for koselige hilsener hos meg! det er godt å være tilbake, nå får vi bare håpe skuldrene ikke konker helt når jeg går berserk med kommentarer ;)
ha en fin dag!
klem fra Barbro