fredag 24. september 2010

Fredag, jaktenke og kosekveld

Fredagen var ganske grå ute, så jeg og småtten
koste oss heller inne!
Jeg skal ha jentekveld i morgen, og småtten
var velvillig da jeg spurte ham om hjelp til
å lage OREO kake.
Litt slikking av boller og smaksprøver var en selvfølge:-)

Småtten har en tendens til å legge leker utover hele stua,
men før han la seg så ryddet vi opp alle Duploklossene
og teltet ble satt på rommet hans.
Mannen er på jakt denne helga, så jeg og småtten koste oss med pizza og cola
til middag:-) Mannen hadde litt dårlig samvittighet overfor småtten siden det
var mye jobbing denne uka, så da vi kom hjem fra barnehagen sto det en STOR
pakke og ventet på ham i gangen. Kan tro det var stas!!
(Jeg fikk ikke noe, og jeg har vært like mye uten ham denne uka...
For en frekkhet at ikke det sto en gave og ventet på meg også:-)
Inni gjemte det seg en stor gravemaskin, og den ble lekt med store deler av kvelden!

Nå skal ho mor legge beina høyt, kose seg med ostepop og Freia Melkesjokolade og
se på resten av X-Factor. Kan det bli bedre??:-)
Ha en flotters fredagskveld alle sammen!

14 kommentarer:

Lynetmor sa...

Innom for å ønske deg en fin helg :-)

ingrid sa...

Så snill pappa da! :-) Kos deg med x-faktor....jeg er sååå hekta :-) Koser meg ihjel!!

ELIN sa...

Høres ut som en deilig fredag med lek, baking og kos. Oreokake er jo bare supergodt. Tenker småtten var superfornøyd med gaven :) Så spennende at det kanskje blir en jente da - det er veldig kos (det kan jeg skrive under på). Kos deg med jentene i morgen, og ha en herlig kveld! Klemmer fra Elin

Pia sa...

Ha en fortsatt fin kveld og ei flott helg!

Trine sa...

Jaktenke her også. Har 4 jenter + en kjæreste (Emilie`s) her. Koser oss med fredagstv og iskrem. Kos deg!

Ella sa...

Hei hei!
Høres ut som om dere har hatt en fin ettermiddag dere og :)
Morsomt med gave til småtten :) tenker det var super stas! Selv om mor sikkert og kunne tenkt seg en :)
Kos deg med jentekveld i morgen, sånne kvelder er jo alltid koselig!
Vi koste oss enormt på eventyrstien i dag, og syns det er så fantastisk at så mange flotte mennesker engasjerer seg så mye for å lage så mye flott til stor og liten, og i tillegg helt gratis!
Ha en fin kveld!
Klem klem

Guttemamma sa...

En herlig kveld spør du meg!
klem klem♥

Line sa...

en super kveld til deg også. Kos deg med ostepop og sjokolade. Her går smågodtet ned på høykant. Klem, Line

♥ Linnie ♥ sa...

Uff, kjedelig med slike uker der man knapt ser hverandre, og ungene knapt ser pappa'n (har slike uker her også, dessverre).

Høres ut som dere har hatt en koselig kveld likevel, selv om du ikke fikk pakke fra mannen ;)

Det MÅ han jo bare gjøre godt igjen ;) hihi

Ha ei trivelig helg, var koselig å se deg inne på bloggen min igjen, jeg rekker ikke over alt, og skulle vært innom deg for lenge siden, men nå fikk jeg iallefall stukket innom igjen :)

Klemklem

-Linnie =)

Mona Christin sa...

Hei.

Du skal aldri si aldri. Kanskje han kommer hjem med noe likevel. Tjihi...

Koselig med en mannefri kveld og da. Det har jeg nesten aldri. Synd han ikke har jaktinteresser.

Håper du får en fin kveld i morgen.

Klem Mona C

Hege sa...

Så snillt av Pappsen da,herlig.
Ønsker deg og knerten en kjempe fin helg...og ha en helt toppers jentekveld i morgen.

Klem Hege

Barbros lille verden sa...

det hørtes ut som en herlig fredag!! men ærlig talt...mor burde fått en gave og ja ;) hihi
du, så gøy med jente da! anbefales altså, selv om de er litt vanskelige å ha med å gjøre til tider ;) blir spennende med 3d da!
ha en herlig helg :)
klem fra Barbro

Marianne With Nor sa...

Heia! Innekos er jo koselig da, spesielt nå på høsten! Og Oreokake -mmmmm! Har aldri prøvd å lage den selv, men jammen kan jeg spise den!!

Ønsker deg og dine en fin helg videre.

Klemmer fra Marianne

Camilla sa...

Jeg hadde blitt veldig glad for en kveld med X- faktor og ostepop... Alene. Kos deg i morgen!