fredag 17. september 2010

Min venn postmannen

De siste dagene har det dumpet 3 pakker til meg ned i den flotte
BRUKA postkassen min;-)
Den første var denne personlige almanakken fra
og den var jeg så heldig å vinne hos
Jeg valgte personlige bilder både foran og bak, og det angrer jeg ikke på.
Jeg kunne lage den omtrent hvordan jeg ville, sette inn egne viktige datoer
og bursdager og velge farger inni. Denne svenske siden var superenkel å
bruke! Den kommer i 3 størrelser og koster fra 225 - 325 kr.
Hvorfor ikke gi en slik i julegave?? En super gaveidé syns nå jeg;-)
Tusen takk til både Hilde og Personlig Almanacka.se !

Ellers begynte mobilen min å KRANGLE her om dagen
og da var det ingen annen utvei enn å bestille seg en ny.
Jeg har vel et greit høyt forbruk på mobiltelefoner,
ettersom småtten har fått tak i de fleste. En har havnet i do,
en "spiste" han i stykker mikrofonen og resten har fått røff behandling...
Derfor satset jeg ikke på Iphone denne gangen heller (selvom jeg hadde lyst)...
 Mange regninger, mange utgifter og Spaniatur om 2 uker
gjorde at jeg gikk for en ny billig en. Omtrent slik jeg hadde fra før.
Denne var litt oppdatert og kom i en nydelig rosafarge syns nå jeg!
Bestilte den på elkjop.no, og det var rask og effektiv levering.
Den kostet meg hele 599,- og det er vel overbærende for de fleste;-)
Nå håper jeg bare den er lik å bruke som den forrige;-)
Ellers vant jeg denne herlige parfymen i en giveaway hos
Hege for noen dager siden.
Idag dumpet den ned i postkassa mi
(den hvite flotte BRUKA postkassen min vet dere;-)
og gjett om den luktet godt!?!?!
Gleder meg til å bruke den Hege! TUSEN TAKK!
Ta dere en tur inn til
Hege, hun har en flott blogg!

Ellers er jeg gressenke i helga - mannen er på Lillehammer for å løpe Birken.
Jeg er UTROLIG glad det ikke er meg.
Jeg har fått barnevakt imorgen kveld og skal i 30 årslag til ei god venninne!
I tillegg har jeg maratonuke med prøver og retting...
Svigermor skal komme å ta med småtten ut en tur imorgen formiddag
så jeg får rettet meg ferdig...
I kveld skal jeg ta meg FRI!!!
(Har sittet i nesten hele dag altså:-)
Kos dere med Senkveld - elsker det programmet!

13 kommentarer:

mona sa...

Så mye fint du har fått i posten da :)
Kos deg masse i 30 årslag! God helg!

Mona Christin sa...

Moro med "overraskelser" i posten. Fine premier du har vunnet, spesielt når de er personlige.

Ha en fin helg og kos deg med magen. 30 års lag er alltid moro.

Jeg ble sykmeldt for nye 12 dager. Er langt fra 100%. MR ble utsatt til mandag pga maskintrøbbel. Typisk...

Klem Mona C

Murmels mamma sa...

Alltid moro med spennende post! :)
Jeg blir nesten trist når jeg ikke venter på noooe jeg har bestilt på nettet.... haha

Laksesuppen anbefales virkelig! Helt nydelig :)

GOD HELG!

FruLisa sa...

Så heldig du er, både med premier og en viss postkasse..... "Noen" skal ha slik på Lunheim for å si det sånn..

Så Husbonden er i området og skal løpe Birken ja, glad det ikke er meg også:-)

God helg, vennen. Klem

Ingvild B sa...

Herlig! :)

Jeg har brukt den almanakken i mange år,
og er veldig fornøyd.
Nå har den kommet på det norske marked også ser jeg.
(Extrafilm - med bilder)

Stor klem

June sa...

Gøy med post! Og hvertfall når du har sånn fin postkasse!:)

Håper helgen din blir fin!
Klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Så flott almanakken din ble :) Flott at den kom så fort!

Gratulerer så masse med parfymen også! Den er kjempegod syntes jeg!

Kos deg i kveld du også, og resten av helga!

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, ja, ja, svært som du maser om den snasne potkassa di da..☺☺☺ Jeg håper det dumper ned like fine ting hos meg når jeg får samme snasne postkasse.

Randi sa...

Så gøy når slike fine ting detter ned i den fiiine postkassa:) Heldige deg!
Her er det også en gjeng som er reist avgårde for å løpe Birken, jeg skal kose meg med å være heiagjeng- hjemmenfra:)
Kos deg med retting av prøver og 30-årslag. Ha en flott helg!
Klem, Randi:)

Linda S sa...

Så mykje fint du har fått i postkassa di! Alltid kjekt med pakker i posten ;)

mammaKine sa...

Så mye fint du har fått i den FINE postkassen din! Hihi.
Klem fra meg.

Hege sa...

Se der ja...så flott at den er kommet frem.
Håper du likte den :o)

Klem Hege

Trine sa...

Fin postkasse. Fine pakker. Ha en fin septemberuke! :)