torsdag 23. september 2010

Gjett hvem...

av disse jeg kan handle?? :-)
Tihi...
Jeg kan røpe at det er den til høyre:-)
Jordmoren mente at det var ei lita tulle som lå i magen min,
men vi måtte ikke skyte henne om det brått var en gutt...
Vi får vel se det litt bedre på 3D Ultralyd i slutten av november.
Jeg er overlykkelig om det blir ei lita jente,
jeg har alltid ønsket meg
en av hver;-) !!

Flertallet hadde dermed ikke rett på
den lille useriøse  avstemmingen min;-)

I dag dro vi innom Torshov Bilrekvisita, der har de
nemlig tilbud på bilseter om dagen.
Vi trenger et nytt til småtten også, for han er allerede over 16 kg.
Det setet han har nå varer bare til 18 kg, så jeg tenkte
det kunne være greit å være litt i forkant.
Dessverre hadde de utsolgt for det jeg skulle ha til småtten
- nemlig Maxi Cosi Rodi XP.
(Det var på tilbud til 1199,-)

Vi dro med oss svigermor også,
for svigers skulle nemlig sponse nytt babysete:-)
Vi endte opp med dette Maxi Cosi setet,
og jeg gleder meg til å begynne å bruke det i slutten av februar;-)
Det var forresten på tilbud til 2199,- (det var innkl. base).
Litt moro med noe rødt på setet nå som det kanskje kommer ei jente;-)
Ha en flotters torsdagskveld!

18 kommentarer:

tonje boganes sa...

Jente. Så gøy. En av hver. Perfekt!
Ha en fin kveld
Klem Tonje

Gøril sa...

Det er jo helt perfekt med en av hver. Min lille gutt var kjempelik sin pappa, Tilde er lik sin mamma, og de er ikke lik hverandre i det hele tatt, men allikevel søsken. Kjemperart, men også litt morsomt å tenke på, at man kan bli så forskjellig med samme gener..

Du, jeg tippet faktisk jente. Hurra for meg ;-)

Pia sa...

Så spennende! Bra at alt så fint ut!
Skjønner at du vil kjøpe noe rødt, nå da;)

FruLisa sa...

Så koselig med velgjennomført UL. Først vil jeg si at gratulerer med at alt så bra ut med nurket, det er jo ikke alltid en selvfølge. Og det glemmer faktisk folk innimellom, vi er så opptatt av kjønnet og det er jo egentlig ikke viktig... SÅ..gratulerer med at det ser ut som det blir en Småtta, det er stas med jente da:-)Veldig artig å kle på kjole osv:-)

Klem & kos

Malin - mine gleder - sa...

Så moro :D Blir spennende å se om ho har rett da :D
Gratulerer så masse med nurket :D Kjempe fin dress du har kjøpt :D

---

June sa...

Å så stas! Gøy med en av hver! :)

Klem

Hege sa...

Næmmen,så utrolig moro! Gleder meg på deres vegne :o)
Godt at alt sto bra til :o)

I morra er det Fredda'n...så GOD HELG ønskes dere!

Hege

MissMette sa...

Så spennende :) og kanskje en søt liten jente, dette er morro :) blir spennende å følge med... Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

Randi sa...

Så spennende og gøy da!!! Flott at alt så bra ut:)
Klem, Randi:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så gøy om det er en liten jente...men selvfølgelig stas om hun viser seg å være gutt også. ☺

mona sa...

Ååå, så gøy!! Gratulerer :)
Jeg tippet også på jente. Veldig stas med en av hver da! Jeg har bestilt jente til neste gang vi skal ha barn ihvertfall, hihi ;)

Ena sa...

Så gøy! Jeg gjettet faktisk jente da, så det kriblet litt i magen da jeg så overskriften og bildet ditt på bloggen min :) Blir spennende å se om det er 100%sikkert in the end ;)
Og ja, jeg tror nok det er gøy med en av hver!
Klem Ena

Mona Christin sa...

Hei.

Ååå, så fint da. Håper det stemmer. Jeg husker faktisk ikke hva jeg stemte.

Håper formen er fin og at ryggen holder.

Stor klem fra Mona C

Elin sa...

Åååå så koselig...kan nesten ikke lese om dere som venter barn, får så lyst på en til..hihi...Men har jo 3 barn og er bonusmamma til 3 til..så da er det vel nok da:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

SukkerSnella sa...

Så koselig med ei lita tulle :))
Man blir nesten litt babysyk når man leser om andre som skal ha nr to....men får vel drøye den litt tenker jeg :))

Kos deg med rosa tanker og drømmer :))

klem

¤ Mini&moi ¤ sa...

Så koselig med en av hver! Har et håp om en liten tulle her også i fremtiden:-)
Maxi cosi er fin- utrolig praktisk med den basen.

Ha en fin helg i høstværet.

Klem fra meg

Anette sa...

Gratulerer!;D Ser du: Jeg tar alltid feil:P

Linda S sa...

Så koselig at du kanskje har ei lita prinsesse i magen :)