onsdag 15. september 2010

Hvaler

Endelig er Hvaler tilbake!!!
Jeg var en av de som elsket Hvaler serien og fulgte den hver uke.
Vet at det ble en slags "krig" mellom Hvaler og Himmelblå,
og siden jeg begynte å se på Hvaler først, så ble det liksom ikke
til at jeg så på Himmelblå.
Dessverre kom ikke sesong 2 av Hvaler på tv med en gang,
men jeg har håpet i lengre tider at den skulle returnere!:-)
Den startet egentlig igår, men da hadde jeg så mye i huet at jeg ikke klarte å huske det...
Flaks for meg at den går i reprise nå idag - jippi!
Nå skal jeg kose meg med bena på bordet
og med en kopp the!

Imorgen er det aktivitetsdag på skolen min og
jeg skal rette norske nasjonale prøver som klassen min har hatt denne uka!
Godt det nærmer seg helga:-)
Ha en kos onsdagskveld!

7 kommentarer:

Joy sa...

Jag har helt missat Hvaler... Har hört det ska vara sååå bra! Men hoppas på att det inte är för sent att börja med säsong 2. Njut av resten av veckan! Stor kram Joy

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg så de 2 første episodene sist, men det fenget ikke meg så jeg droppet av. Men hørte at det er litt mer fart i sesong 2, så i går satt jeg benkers. Bra inntrykk. Men blir du ikke irritert over uttalen av Hvaler? Det verste jeg hører er Oslofolk si Hvaler. Da får jeg et grøss.

Kos deg med kveldens episode.

Klem Mona C

Hege sa...

Har fått med meg begge seriene jeg da...Og fikk med meg 1.episoden i går...og trodde jammen det var ny episode i dag,men neida det var jo reprise.
Men kos deg med dagens episode.

Klem Hege

Hege sa...

SV : Bruker Photoshop,men ikke veldig avanserte greier....er ikke så god på sånt,hihi.

Ingvild B sa...

Og jeg har hverken sett Hvaler
eller Himmelblå.. hehe..
Hm.. Jaja, noe får en vel ha til gode?

Håper dagen er GOD!

Klem

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

SV: Takk for svar :) Må nok ta en tur til Vestby ja!! :D Og blir nok 86 i vinterdressen! :)

Ida sa...

Takk for hyggelig melding inne hos meg, og veldig koselig at du har lagt deg til som følger også:-)

Så spennende med ny baby på vei, det blir nok gøy når de blir to som kan leke sammen.

Ha en fin kveld videre.

Klem Ida