søndag 5. september 2010

Ny uke - nye mligheter ;-)

Fredag var jeg på møte med kommunens jordmor,
og jeg fikk tilpasset jobben så jeg ikke sliter meg helt ut.
Jeg skal begynne å jobbe 50% fra i morgen, og nå
gleder jeg meg til å se både elever og kolleger igjen.

Jeg skal ha fri hver onsdag og begynne senere de andre dagene,
slik at ikke det blir så mange og lange dager for meg å stå og gå.

Det herlige været idag har smittet på humøret merker jeg,
gleder meg til en ny og flott uke!!!

God ny uke til alle de herlige bloggleserne mine!
Kjempeglad for at dere titter innom akkurat MIN blogg!;-)

9 kommentarer:

Pia sa...

Så bra at du kommer deg i gang igjen - ville blitt et langt svangerskap hvis man bare blir hengende hjemme..
50 % høres fint ut - masse lykke til!

Randi sa...

Så kjekt å høre:)
Lykke til, kose deg masse med elevene dine i morgen!
Klem, Randi

mammaKine sa...

Så deilig at du får jobbet litt igjen. Jeg jobbet 50% de siste månedene da jeg gikk gravid med Mathias. I og med at jeg jobber som frisør er det mye ståing og gåing. Takket være 50% jobbing klarte jeg og jobbe helt til tre uker før termin. Ventetiden blir litt kortere hvis man slipper å sitte hjemme bare. Klem fra meg :o)

ELIN sa...

Så flott! Masse lykke til. Håper dette fungerer bra for deg :) Klemmer fra Elin

FruLisa sa...

Det er jo supert:-) Ønsker deg ei kjempefin høstuke!

Klem & kos

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så flott! Ha en riktig flott uke og husk å ta det med ro også. ☺

Mona Christin sa...

Hei.

Håper det funker med 50 % for deg. Ikke bare bare med den ryggen.

Så flink småtten er til å gå på do. Det skal jo læres det og. Men ta en dag av gangen.

Ha en fin arbeidsuke.

Klem Mona C

Ingvild B sa...

Så godt å høre! :)

Linda S sa...

Så bra da! :)