søndag 26. september 2010

En herlig helg

I går hadde jeg altså jentekveld, og det var kjempekost!
Vi var 5 jenter som bare skravlet i over 4 timer,
innimellom inntak av Gulasjsuppe, Oreokake og smågodt.
En herlig måte å tilbringe lørdagskvelden!
Jeg var så heldig å få 2 nydelige orkideer av jentene,
får håpe jeg klarer å holde dem en liten stund da, for de var så vakre!:-)
Småtten lå over hos svigermor og svigerfar, og i formiddag dro jeg ned
og ble med svigermor og småtten på søndagstur.
Vi matet ender og koste oss.
Men FY så surt det var ute idag - høsten har virkelig kommet!
Småtten og jeg teller ned til sol og strandliv
- nå er det bare 5 dager til vi drar!
Gleder meg som et lite barn!
(Sammen med småtten, som hele tiden snakker om at han
snart skal fly Ryanairfly som er mørkeblått under
og har litt gult på haleroret:-)
Nå skal jeg legge meg og lese ferdig Drømmehjerte
- den er både fin og fæl samtidig syns jeg...
Ha en strålende avslutning på helgen
og en god ny uke ønskes alle dere søte blogglesere der ute!:-)

10 kommentarer:

Torunn sa...

Det var veldig koselig i går! Du hadde laget så god mat og kake :D

FruLisa sa...

God uke til deg også:-) heldige dere som skal på tuuuur! Klem

Barbros lille verden sa...

Andemating er bra helgeaktivitet! Endene på bildene dine så litt mer sultne ut enn de vi prøvde å mate i går ;)
Så herlig med jentekveld! Det er leeeeenge siden sist kjenner jeg. Må kanskje gjøre noe med det, det er liksom ingenting som er som en kaklekveld ;)
Heldige du som skal på tur! Deilig :)
Ha en strålende uke!
klem fra Barbro

Hege sa...

Herlig med jentekvelder...sundt med sånne kvelder,hihi!

Så koselig bildet der de sitter og mater endene..herlig.
Enig,høsten er på plass,og det er skikkelig surt,men samtidig litt deilig også synes jeg ;o)

5 dager igjen ja...tida flyr...hediggriser :o)

Hege

Tina sa...

Herlig! Akkurat sånn en søndag skal være! :)
Kaka så utrolig god ut forresten.. er det smil saus du pynter med?

Ha en strålende ny uke størstepia og småtten!

ELIN sa...

Høres ut som en herlig måte å tilbringe lørdagskvelden på. Kaken så veldig fristende ut. Kos å gå tur og mate endene og. Misunner dere litt den sydenturen nå når det begynnerå bli kaldere her. Ha en flott uke. Klemmer fra Elin

mona sa...

Ah, litt sol og varme hørtes ikke feil ut! Good tur :)

Epleskrell sa...

Hei du!

Så herlig den kaken så ut da!
Har du oppskrift på oreokake som kan deles? :))))

Drømmehjerte har jeg også begynt på og foreløpig er jeg helt betatt!

God mandagskveld

Klem

Linda S sa...

Koselig med jentekveld :) Ja, høsten er virkelig komt- merker det no når sola står på og det likevel er kald vind. Heldig dere som snart skal på tur!

Ingvild B sa...

Åh så herlig! ♥
Skjønner godt at du gleder deg til å resie bort også.
Begynner å bli skikkelig surt og kaldt nå ;)