lørdag 6. juni 2009

Smekkis

Føler jeg må dele denne med dere, den kan være helt genial.
Den skal settes under isen, så det ikke drypper smeltet is OVERALT. Særlig på penklærne. Den er altså for barn, om dere lurte, hehe.. Men om det skulle være en veldig varm sommerdag og isen smelter før man får sukk for seg, så kan den helt sikkert brukes av voksne også:-)
Her har jeg satt den på isen til småtten og den fungerer meget bra.
Det eneste aberet er at han småtten min går rundt & veiver med henda og holder isen sidelengs osv. DA hjelper ikke denne. Men det hjelper som regel på klærne uansett.

Fant den på Idépikene på nettet, det koster 75,- for en 3pk og 25,- i porto. Det tok bare 3 dager før jeg hadde den i postkassa mi;-) De sendte med giro, så man må ikke betale med kredittkort.


Absolutt å anbefale:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah, den var smart da! Mitt største problem med saftis er at det smelter og faller av pinnen. Thanks! :D