søndag 21. juni 2009

Jenta som lekte med ilden



Nå har jeg endelig fått lest ferdig den andre Stieg Larsson boken, "Jenta som lekte med ilden". Jeg må si at jeg syns litt det samme som i den forrige boka. At den var helt ok, men ikke den beste jeg har lest.
Fremdeles holder jeg en knapp på Camilla Läckberg!

Boken var på 620 sider, så det tok litt tid å lese den. SELVOM jeg prøvde å lese litt hver dag på senga...

Problemet var jo bare at den sluttet så brått og man fikk ikke vite hur det gikk med Lisbeth Salander. Var ferdig med den i går kveld, og sendte sporenstreks en mld til min kjære far om at jeg MÅTTE låne "Luftslottet som sprengtes"... Så nå har jeg den her, og må jo selvfølgelig ta den med på tur nå. Klarer lissom ikke la være å lese den, nå som den forrige sluttet så brått...

Skulle ønske jeg hadde datakunnskapene til Lisbeth Salander, eller kanskje ikke alle, men iallefall noen av dem:-)

Jeg gir boka terningkast 4.

Underholdende krim, bare synd han ikke fikk skrevet fler enn 3 bøker. (4, men den siste blir ikke utgitt, ettersom samboeren hans sitter på manuskriptet og nekter å gi det fra seg før hun får penger fra testamentet...)

Ingen kommentarer: