torsdag 11. juni 2009

Avslutning med klassen min

I går var det sommeravslutning for klassen min, og jeg tok meg meg småtten, fordi jentene i klassen hadde så lyst å leke med ham. Her de hoppet over ham med en gang vi kom. Småtten elsket oppmerksomheten og ble bært rundt og dulla med;-) Og jeg fikk litt fri, hihi...
Da elevene skulle holde konsert, så sto småtten rolig og meget målløs & bare hørte på. (Han hadde forresten en litt 'bad hair day':)

Her får jeg en flott orkidé av foreldrene, og småtten skulle absolutt være med opp!



Ringspill skjønte han kanskje ikke mest av, men han tok iallefall ringene fra en av pinnene til en annen;-)


Kommer nok til å savne elevene mine i sommer, men gleder meg UHORVELIG til 7 ukers ferie. Hvis dere ikke har begynt utdanning ennå, så er mitt tips å bli lærer:-) Feriene er absolutt verdt alt strevet resten av året.

Ingen kommentarer: