tirsdag 9. juni 2009

Bursdag

Da var dagen nesten over og jeg er blitt så gammel som de fleste damer blir om og om igjen, hihi:-)
Dagen har vært strålende, spiste muffins med klassen min og de mente jeg var verdens beste lærer som hadde med muffins til dem. Godt de er så lette å 'kjøpe'... Blir vel værre på ungdomsskolen..
Vi gikk tur i skogen i det flotte været og grillet pølser. Nydelig:-)
Da jeg kom hjem kom noen av venninnene mine med småttiser på besøk, noe som alltid blir koselig.
De hadde med gaver hele gjengen og det ble både gavekort, penger og andre gaver. Fikk lyslykter og svarte hårstrikker (hihi, tusen takk snuppa:) og det var en flott gave!!

Av minstemann fikk jeg rosa mobil. Vi prøver igjen. I fjor fikk jeg også en søt liten rosa Samsung mobil, men den havnet i doskåla etter bare 1 måned. Derfor kjøpte vi en billig og uten binding. Hehe. Håper denne holder litt lengre. Den var veldig søt:-) Ikke så mange dupeditter, men jeg bruker den mest til å ringe med og sende meldinger, så jeg trenger ikke noe større og mer fancy:-) Tusen takk, verdens beste lillegutt!


Til frokost hadde gutta mine disket opp med mat og sjokoladekake. Småtten måtte hjelpe meg & blåse ut lys, og jammen i meg greide han det ikke før mamma fikk prøvd;-)


Sånn så det ut på tripp-trappen hans etter han 'hjalp' mamma med å spise opp sjokoladekaka:-)


Her leker de i sandkassa og er de ikke
søte med nesten like luer:-)?!?!


Denne ballen som jeg egentlig kjøpte for å ta situps er veldig morsom. Det er ennå ikke tatt noen situps der, hehe. Men den er livlig i bruk og småtten elsker å leke med den. Her sammen men kompisen.

Hadde en flott dag;-)

2 kommentarer:

Line! sa...

Høres ut som en fin dag!
Den tripp trapp stolen så kjent ut forresten ;) Omtrent identisk med sånn Thea sin ser ut etter det har gått for seg ved matbordet.

Anonym sa...

For en fin bursdag da. Og smart å ta med muffins til elevene dine *tror jeg adopterer ideen* :)