søndag 28. juni 2009

Puerto Banus & Fuengirola

Stranden i Puerto Banus var veldig fin. Iallefall for småbarnsforeldre. Vi lå nærme vannet og det er en liten bukt der, sånn at om det blåser, så er det ikke store bølger allikevel.

Her ser dere mannen og småtten som skal kjenne på det "varme" vannet.

Det er så flott bakgrunn når man tar bilde i Puerto Banus. Dette 1000m høye fjellet er så majestetisk og mannen har alltid hatt en drøm om å klatre opp der:-)

Her er småtten og mannen på tur på moloen. Han nektet å sove idag også, så da sovnet han igjen i bilen på vei hjem!

VG må alle gutter lese! (Og særlig når det sto om at en hel haug norske kjendiser hadde vært rett borti gata her uten å si noe!!! Mannen var mest irritert for at han ikke hadde fått snakket med Tone Damli Aaberge!)

På rusletur rundt i "Porto'n" ser man uhorvelig mange dyre, kule og snåle biler. Denne likte mannen veldig godt. Mens jeg tror jeg liker Passaten min bedre, hehe. Ikke plass til noen barnevogn her nei...

Ellers fant jeg meg en fin liten "jolle", som jeg godt kunne tenkt meg å putre rundt i Middelhavet med. Akkurat passe for vår lille familie på 3. Og mannen mente han skulle klare å legge denne til kai, bare han fikk litt trening. Så nå skal vi hjem å spille LOTTO. (De ringte nemlig ikke fra Norsk Tipping igår heller....)

På kvelden dro vi til Fuengirola og på noen flotte lekeparker der, men fikk ikke tatt så mange bilder (!?!?!)... Mannen tittet febrilsk etter Tone, mens jeg holdt et øye ute etter Gamst'n:-)
Imorra kommer et vennepar ned og vi gleder oss MASSE til å ha dem på besøk en uke. I tillegg gleder nok småtten seg til å få en lekekamerat. (han er 9 dg yngre enn småtten vår:)

Ingen kommentarer: