torsdag 4. juni 2009

Ønskeliste








Dette er de litt høyere glassene til Rosendahl. Er NOGET lei av Ikea-glassene mine kan du si. Også har jeg de mindre glassene og er veldig fornøyd med de:-)

Ellers er denne nye vinkjøleren fra MENU veldig kul;-) Den er på tibud på KITCHN til 199,- nå.



Har brått ingen svarte hårstrikker igjen... De blir sporløst borte...


Rosendahl har kommet med nye ildfaste former - jeg ønsker meg den største, til 269,-

Ellers har det irritert meg at jeg aldri har rota meg til å kjøpe denne... 159,- på Kitchn.

Her er noe av det frøkna ønsker seg til bursdagen. Er alltid så moro å ha bursdag syns jeg. Litt barnslig ennå jeg, tihi;-)
I tillegg til dette ønsker jeg meg gavekort på Steen & Strøm, H&M & VeroModa. Er alltid noe en trenger lissom:-)

1 kommentar:

Line sa...

Kjenner meg igjen med at strikker sporløst forsvinner! Mon tro hvor de tar veien!!