søndag 30. mai 2010

Utdrikkingslag

I går var jeg i utdrikkingslag
(lurer egentlig litt på om det er like riktig med utdrikningslag:) 
til ei venninne!
Vi koste oss skikkelig og var ganske heldige med været:-)
Hun måtte ri på hest med ymse utfordringer og hun måtte stå levende statue i Gamlebyen.
Vi var på drinkkurs med tapas og vi hadde bildeframvisning og bryllupsquiz.
Kvelden ble avsluttet med reker, litt grand prix og synging / dansing.
Herlig:-)

Håper dere har hatt en flott helg også!
I morgen skal jeg til frisøren og jeg gleder meg til å vise dere før / etterbilder :-)

7 kommentarer:

Stine-Iren sa...

Hei fin blogg du har:)
kor på østlandet bur du?:)

klem

Siri sa...

Moro med utdritnigslag ;)

★ Heidi ★ sa...

Aa, jeg savner jentene mine i Norge naar jeg leser om slikt:)
Tenker det var moro og saa godt med reker og vin da! Det savner jeg her altsaa, spesielt paa denne tiden av aaret. Uff, jeg er skikkelig Norgesnostalgisk om dagen. Og i kombo med krisen saa vurderer vi lett aa komme "hjem" igjen. Time will show, men det er ikke helt umulig nei.
DU er ennaa i streik forstaar jeg?
Kjipt for elevene som hadde gledet seg til avslutning...Og for deg som hadde lagt ned masse arbeid sammen med dem. Haaper virkelig det blir den lönnen som dere kjemper for naa.
Her maa alle statsansatte finne seg i aa gaa ned 5 % i lönn pga krisen. Og endel paa jobben til Salva har faatt avskjedspapirene undertegnet... Stakkars folk, höye huslaan og greier og saa plutselig uten jobb. Heldig vi som har Norge vi kan stikke til;)
KLEM!

Malin - mine gleder - sa...

Hørtes ut som et kjempe artig utdrikkingslag :D Virker som dere kosa dere, ja :D


Er opprinnelig sarping du også eller? Hehe. Ja, er Bråten feltet vi skal bygge på :D Er du kjent på Begby? :) Utrolig koslig sted, så trur det blir veldig bra + det er jo ikke lange turen hjem til særp ;)

Anonym sa...

Så koselig, utdrikkingslag er alltid gøy :D

Håper du får en super ny uke!

klem Kathleen

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så koselig at du vil være med på give away inne hos meg!

Klem

C ♥ sa...

Høres herlig ut med utdrikningslag og Grand Prix!

Ønsker deg en fin uke.
klem C ♥