torsdag 20. mai 2010

Sommer og sol og giveaway

Endelig så er det giveaway hos meg :-)
Jeg går inn i en veldig travel tid - avslutninger på skolen, bryllupsdag og 30årsdagen min.
Det er i tillegg bare 5 uker til sommerferien min, og da blir jeg jo i ekstra godt humør:-)
Hva passer da bedre enn en giveaway her???
Jeg skal handle giveawayen på Søstrene Grene
- en favorittbutikk:-)


Reglene er som vanlig:
1. Legg igjen kommentar her - da får du ett lodd.
2. Legg deg til som følger - da får du enda ett lodd.
3. Link til giveawayen i bloggen din (bruk gjerne bildet) 
 - ett lodd til.
Dere kan altså få 3 lodd.
Lykke til:-)

90 kommentarer:

Pia sa...

Juhuu,da tar jeg to lodd!

FruLisa sa...

Hellu.....3 lodd på meg:-)

Hege sa...

Tar 2 lodd jeg da...legger meg til som følger også.

ingrid sa...

Sååå gøy :-) Tre lodd på meg...så krysser jeg fingrene!!!!
Ha en strålendes helg!

Villasol sa...

Ja, det vieker som du har det travelt fremover. Med koselige ting :)
Jeg må jo bli med jeg! 3 lodd på meg.

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Anonym sa...

Størstepia du er så snill !! :D
Jeg trekker ett lodd.

Ønsker alle lykke til!

Kathleen

by BeaTell sa...

Bra du fikk post!!! Håper du liker den! Håper du får til å gro opp ønskebønnene da;) Jeg er spent på hvor lenge blomstrene mine ute holder seg, kryss fingrene for longlasting blumor ;)

Er selfølgelig med på giveawayen din!! 3 lodd takk takk :)
Klem

Guttemamma sa...

Hei du!! Nok å drive med fremover skjønner jeg...:-) Masse herlige innlegg siden sist, dere er så fine på 17.mai!! Jeg linker deg jeg,burde ha gjort det for lengst...Ha en fin pinse!!
klem♥

Epleskrell sa...

Hei søtis!

Jeg er selvsagt med og tar 3 lodd!:)
Eeeeelsker søstrene grene!

:)

Chatrine sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på din give away med 3 lodd:o)

(følger, kommentar, link)

Fin blogg du har:o)

Myntebo sa...

Jeg er selvsagt med og jeg trekker 3 lodd! Herlige størstepia!! Håper du får en fiiin helg!

SukkerSnella sa...

to lodd på meg:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hallo, jeg tar 3 lodd. ☺

Og jeg hadde ikke sett det andre suppe-innlegget, men fant det nå.

marie sa...

Hei! Herlig:) Tre lodd på meg! Jeg har SÅ lyst å vinne! Ha en flott pinsehelg! Jeg og min kjære har barnefri og skal ha kjærestehelg i Oslo....Veldig på tide!
Klem

June sa...

Gøy gøy gøy!!:)
Så mye spennende du har i vente den kommende tida da!:)
Jeg er selvfølgelig med på giveaway!
3 lodd på meg!:)
Håper du får en flott helg!
Klem

Lisas hjem og skatter sa...

Skjønner at det er travlet for deg om tiden ja :) men, det betyr også at du har kjempemye fint å se frem til :)

jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :) trekker gjerne 3 lodd - følger deg, fordi jeg ønsker det! :)

ønsker dere ei kjempefin pinse!

klem

ELIN sa...

Heisan, så koselig med give away igjen. Jeg blir selvfølgelig med, og tar hele 3 lodd. Vantene jeg vant hos deg sist er blitt flittig brukt i vinter, så jeg krysser fingrene denne gangen også hi hi. Masse lykke til med alt du skal fremover. Håper du får tid til å oppdatere litt her på bloggen også. Ha en flott pinsehelg! Klemmer fra Elin

Mona sa...

prøver meg på 3 lodd jeg,hvis jeg har skjønt det rett:) he he,er ikke alltid like glup serru:)he he..håper alt er bra med deg og dine:)

Stor klem

psss.kjempe moro med giveaway da,og søstrene grene er kjempe bra:)

Maskemamma sa...

3 lodd, takk :D

Mona Christin sa...

Hei.

Mange begivenheter må jo feires og da gjør du det på beste mulige måte, med en giveaway. Way to go.

Jeg tar 3 lodd. Krysser fingrene.

Klem fra Mona C

Ha en fin pinse.

Stine sa...

tjohei!
Nå skal jeg være med på den giveawayen altså!! Ble jo litt diskvalifisert sist gitt... :)
Er jo såklart følger da vennen... må jo det! og kommer snart en link på bloggen min!!
Gleder meg til bilder fra pinsen deres... deilig med fridag imorgen også ja! Tittet litt på tv3 svinesund saken ista... så du får handle litt ekstra godis for meg på harryturen deres! Var det jeg fikk ille lyst på nemlig! Har hørt det skal være en god svensk godis butikk her også... så den skal finnes snart! Litt bedre enn alt e-stoffet de har her gitt... skravles!

Vivian sa...

Det vil gjerne være med på:)
Jeg tar 3 lodd!

Anonym sa...

Jeg tar mer enn gjerne 3 lodd:)

Siri sa...

Jeg vil også være med! Er bare litt treig ;) 3 lodd

Lunica sa...

Koselig blogg du har :)
Jeg vil gjerne være med på giveaway, og la meg til som følger.
2 lodd til meg da :)

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med. Tre lodd på meg. :)

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Full pott til meg :)

Lene sa...

Jeg vil ha ett lodd!
*kryss for å vinne* :D

Hildes Scrappeunivers sa...

Så spennende - jeg er med og tar 3 lodd. Har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-hos-strstepia.html

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Utruleg så mange kreative og dyktige bloggarar det finst inne i denne vesle PC en min. Skjønar ikkje korleis de får plass der inne alle saman.Tusen takk...eit lodd til meg.
DIRFLOS uten blogg

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Så spennende! Det vil jeg gjerne være med på:) 2 lodd da:)

Klem fra meg ♥

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Tar 3 lodd jeg :-)

Camilla Haga sa...

Jeg tar to lodd!

Line sa...

1 lodd

EndeligMamma sa...

Jeg vil så klart være med! Er så gøy med Give Away :)

Tar gjerne 3 lodd og krysser fingrene!

klem

HildeR sa...

Deltar gjerne, kommenterer og følger, 2 lodd på meg!

Vårglad sa...

Hei:)
Jeg blir gjerne med. Tar 1 lodd.

Gina sa...

Jeg tar gjerne ett lodd:)
Lykke til med alt du skal i en travel tid! :)
Ha en fin dag!
klem

Barbros lille verden sa...

denne må jeg være med på ja! tre lodd på meg :)
Hilsen Barbro

2ne sa...

Søstrene Grene er en koselig butikk, synd den ligger så langt unna meg. 2 lodder på meg, linker i bloggen. Ønsker deg en god helg.

Anonym sa...

Ett lodd til meg :)

mf.i@hotmail.com

Randi sa...

Så gøy!!! Dette vil jeg gjerne være med på:) Tar 3 lodd jeg da, takk:)
Ha en strålende helg!
Klem Randi

Marit sa...

Her vil jeg gjerne være med:-)

To lodd takk, legger meg til som følger.

Fredagshilsen, Marit (maritnh@live.no)

Heidi sa...

To lodd her:-) ha en flott fredag :-)

Malin - mine gleder - sa...

Tre lodd her :D Ha en flott søndag :)

PlingeLinn sa...

Blir gjerne med på denne. ! lodd til meg :)

Anonym sa...

jeg blir med :) 2 lodd på meg :)

bakformen sa...

Hejsan, måste skriva att jag tycker du har en intressant blogg och man blir ju riktigt imponerad av att du hunnit att besöka så många länder...
Jag har lagt mej som följare till din blogg så jag får läsa vidare om ditt spännande liv framöver.
Vill också önska Er en trevlig 30-årsdag & bröllopsdag.
Är gärna med i din utlottning också med 2 lotter, tack.

Många hälsningar från Pia
bakformen@gmail.com

Lykkefryd sa...

Hei!

Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd!
Kjempefin blogg du har!
Koselig at du vil være med på min give away :)

Klem

Ho Trude sa...

Heisann
Tar gjerne tre lodd med mye vinnerpotensiale. :-)
Klem

Carina sa...

Krysser alle fingrene for jeg har bare et lodd! Spennende:)))

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Sååå utrolig gøy :-) 3 lodder på meg...så krysser jeg fingrene:o)
Ha en strålendes dag videre.

HildeP. sa...

Moro med give away! Jeg blir med, og trekker 2 lodd. Ha en flott kveld!

Klem Hilde

Fra huset i svingen sa...

Søstrene Grene er en av mine favoritt butikker også!!!

Jeg blir selvfølgelig gjerne med og trekker 3 lodd!

Klem Karianne

Lykkehjemmet sa...

Hei!!
Her var det mye fint!!
Jeg henger meg på og håper på hell!!
3 lodd er selvsagt!!
Klem Mona

Camilla sa...

For en fantastisk premie!! Jeg tar 3 lodd!!
God helg :)

Anne Lise sa...

Jeg vil kjempe gjerne være med i trekningen, så jeg prøver lykken med 3 lodd :)

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg tar gjerne et lite lodd jeg.

Marianne sa...

Så morro med giveaway!! 3 lodd på meg:)

Fargeheimen sa...

Hei.
Eg vil gjerne delta i din Give Away.
Tar 1 lodd.

Ha ein strålande fin dag. :)

maska sa...

Hei
Tar gjerne et lodd her.
Ha en fin dag.

Janet sa...

Jeg vil være med! To lodd hadde vært fint ;)

Trine sa...

3 lodder takk. Og helst vinnerloddet, er du snill :)

Linda S sa...

Fin give-away :) Eg er allerede følger, så då blir det to lodd på meg :)

Anonym sa...

Spennende.. Håper lykken går min vei

1 lodd

lisbeth_nyborg@hotmail.com

astrid sa...

Søstrene Frene gir meg minner fra ferietur i Danmark. Lenge siden jeg har vært i en slik butikk nå.
Tar herved ett lodd, og håper jeg vinner på det.
Ha en strålendes ferie.

Mvh astrid.d@gmail.com

Shy sa...

Håpar på 2 lodd. Du har ein fin blogg. Eg er forholdsvis ny på dette, eg veit ikkje så mykje om giveaway.....Men blogging er jo litt kjekt då!

Anonym sa...

så flott en blogg da, å for en sjarmis du har :-)) mente da minstemann i huset,,,,hihi,,.,,:-) blir ett lodd på meg bare,,,men håper d holder :-))

ma-sto@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jeg tager 3 lod, Søstrene Grene er også en af mine yndlings, så det vil jeg da ikke gå glip af. =)

Kærlig hilsen
Natalie

Ravenhill sa...

Oi, det hade vært moro!! Tusen takk for sjansen!

et lodd takk.

Kom og besøk meg - jeg skal også gi-bort et par premeie!!!

rule sa...

Koselig å oppdage ,for meg,nye blogger!!! Følger deg gjerne videre!!! Inspirerende blogg du har:-) Ha en flott kveld videre!!!

Askeladden sa...

Tar tre lodd jeg og håper på vinnerlykke:)

Fru Rosas Hjem sa...

Hei:))

Fant deg inne hos lykkehjemmet og vil gjerne være me di din give away:))

Jeg tar 3 lodd og så linker jeg på bloggen min:))

hilsen AnnElin

Unknown sa...

2 lodd på meg. :-)
Har en giveaway jeg også, om du vil være med!

Hanna sa...

Jeg tar gjerne ett lodd :)

RoseSommer sa...

Jeg tar gjerne ett lodd, jeg. Moro med litt spenning på St.Hansaften.

Har forresten lagt fiskesuppe-oppskriften din inn på favoritter nå. DEN skal prøves!! Tusen takk.

_Kikki_ sa...

hei hei :) jeg følger deg, så da blir det 2 lodd på denne :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Jeg trekker 2 lodd!!Kjempe fin blogg!!LInda

Silje sa...

Kjempefin blogg!
God sommerferie (vi har det fint vi lærere B-)
Jeg tar ett lodd.

Hege Anita sa...

1 lodd for kommentar.
1 lodd for link på FB? Jeg har lagt ut linken til deg der hvertfall ;)

Elin sa...

Hei:)

Snublet over bloggen din i dag...:) Kjempe flott!! Ble så begeistret at jeg tar 3 lodd...trallala:)

Ha en flott dag:)

Klem Ea

Anonym sa...

Hei hei!
Flott blogg! ;)
Slenger meg med med 3 lodd;)
Ha en fin dag ;)
Klem fra Lene

GURO sa...

så fin blogg du har. kan jeg også få 3 lodd.. håper du har lyst til å titte inno meg også :-)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!Jeg tar 2 lodd,Linda:)Kjempe fin blogg du har,helt imponert!!

Unknown sa...

To lodd her, og stikk gjere innom min give-away :o)

Lenemora sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd, elsker denne butikken jeg også!

Klem fra Lenemora

kallemillelente sa...

Hallo!!! Jeg holdt jo på å gå glipp av dette. Du la vel denne ut før jeg begynte å følge deg:)
Jeg gleder meg til å motta pakke fra søstrene:) Juhu!
Er jo følger, da! Men legger ikke ut link en dag før treknigen er over:) Så to på meg, da!
- venter i spenning-
:)

Christina Mari sa...

Hiver meg med,ett lodd!
Ha en vidre fin kveld!
Klem fra Christina

Shy sa...

Hei! No har eg linka til bloggen min! Vert det 3 lodd då?

Tines litt av hvert sa...

Hiver meg på i siste liten, ønsker deg en riktig fin StHans og ferie!
Jeg tar 2 lodd.

mvh
Tine