lørdag 1. mai 2010

Dilla på i april og dilla igår kveld:-)


Her er mine dilla i april:-)

Dette var været idag:
(noe skiftende.. Regn - sol - overskyet - regn - sol - oversyet OSV)

Her koste småtten seg med Elias potetgull og BOLT:-)

Og sist, men ikke minst,
HER er hva jeg har fått dilla på:

Nemlig å hekle:-)
Jeg lærte det av kollegaen min på torsdag
(som hadde satt seg som mål å lære meg det!
Har jeg ikke blitt flink, Bente??:-)
og mandag skal jeg undervise elevene mine i det...
Det er jo rent vanedannende...

Ellers vant jeg giveaway hos Beatell idag, JOHO...
På tide at jeg hadde litt flaks syns jeg:-)
Da regner jeg med at LOTTOgevinsten kommer ikveld også,
så til uka kjører jeg nok rundt i en splitter ny Tuareg...
(Det er jo lov å drømme:-)
Ha en flotters lørdagskveld - her blir det TACO!

11 kommentarer:

Trine Lise sa...

Så tøff collage du har laget :)

God gutten, som koser seg er jo bare helskjønn....

Kos dere masse med Taco i kveld :)

marie sa...

Hei! Jeg liker "DIlla på..."-kollasjene dine!
Hekling? Imponert, altså!
Herlig gutt med snacksskål!Og lykke til med Lotto'n! Jeg har ALDRI spilt Lotto, men det hender jeg er litt spent likevel....sånn for moro skyld!
God lørdagskveld!

FruLisa sa...

Gratulerer med premie, heldige deg!!

Bare innom for å si god søndag, vi holder på med kveldsmat - kylling-ostesmørbrød:-)

klem

Pia sa...

Herlige diller! Og lykke til med hekleundervisning!

★ Heidi ★ sa...

Jeg slenger meg paa melkesjokolade og converse-dilla:)
Saa flink du har blitt aa hekle! Ikke sant det er moro?
Gleder meg til aa se resultat en dag! Pannebaand?
KLEM!

ingrid sa...

Nei se der....du kan jo du også!!! Det er så kjekt å hekle...faktisk litt avslappende...tenker liksom ikke på noe når man holder på (som yoga kansje?)

June sa...

Hei! Er så gøy å se dilla-på bildene dine!:)
Håper du får en god søndag!
klem

Marianne sa...

Kanskje jeg bare skulle lære meg å hekle, jeg og..."alle andre" greier det jo, så da er det sikkert ikke så vanskelig..:)

Ha en fin søndag, her koser vi oss ute i sola!

Mona Christin sa...

Hei.

Jøss... Har Størstepia blitt hekleguri?? Så morsomt da. Digger de rosa conversene dine. Ei kollega skal til statene i juni og lurer litt på om ho skal kjøpe med til meg og jentene. Er de normale i størrelsene?

Så fin bildesamling du har laget. Tror ikke jeg har dilla på så mye som deg. Men man skal aldri si aldri.

Huff. 0-0 er dårlig på hjemmebane.

Søndagsklem fra Mona C

marie sa...

Hei! Jeg lurer på en ting....Hvordan får du bildene dine så store og tydelige/klare? Mine blir så små selv om jeg velger "stor" i Blogger. Kan man velge str. i Picasa eller har det noe med blogg-malen å gjøre? Eller er jeg bare treig i forståelsen på et eller annet sted i prosessen? Bildet blir jo tydelig når man klikker på det, men ikke i utg.punktet?!!
Marie er litt frustrert...

ELIN sa...

Fine 'diller' dette da he he - noen ny sko tror jeg at jeg må invistere i snart! Så flink du har blitt til å hekla da - -du lærte jammen fort :) Ha en ny flott uke! Klemmer fra Elin