mandag 31. mai 2010

Ny sveis

Idag var jeg hos frisøren og satt på hår, sånn at jeg får litt lengre sommerhår:-)
Har ikke gjort dette før, så det var moro å teste det ut!
Frisøren min er også venninna mi, så jeg fikk det litt billigere (JOHO:-)!
Litt lengre hår og noen lysere striper rikere, så er jeg klar for sommeren!!!
Nå må jeg bare vaske det litt og gre de lyse stripene "inn" i håret mitt, så blir det superfint:-)
(litt rart med de stive "greiene" innerst ved hodebunnen, men blir nok vant til det)

Ellers har det vært en alldeles strålende sommerdag og middagen ble inntatt på verandaen.
En is til dessert er obligatorisk på en varm dag som denne;-)

Jeg er fremdeles i streik og skal stå streikevakt onsdag, torsdag og fredag.
(Hvis ikke streiken blir avblåst da)
Ha en flott sommerdag imorra også!!

12 kommentarer:

Stine-Iren sa...

Det vart kjempe fint:)Er det punkt extension?det har eg hatt,veninna mi er òg frisør so eg og fikk det rimelegare.var veldig nøgd me mitt hår:)

klem

Barbros lille verden sa...

oi, så stilig! artig å prøve noe nytt :)
klem fra Barbro

FruLisa sa...

Kjempefint! Så artig å kunne prøve det uten å blakke seg helt. Jeg har også lyst på litt lengre hår, men må nok vente til det gror ut:-)

Lykke til med streikinga!

Klem

Anonym sa...

Så fin du ble :) Jeg sverger til ext og har brukt det i maaaange år, men nå har jeg fått så langt hår at jeg er uten.

Håper du får en fin dag, godt med litt fri med slikt godvær!

Klem Kathleen

Marianne sa...

Så gøy! Det ble veldig fint og sommerlig:)

Malin - mine gleder - sa...

Det ble jo utrolig fint:D Så veldig naturlig ut utifra bilde :)

June sa...

Å så gøy med langt hår!:)
Jeg var faktisk hos frisøren og klippa meg igår jeg. Men det er mye å ta av, så jeg har fremdeles langt. :)

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Sååååå fin du ble :)

Den isen til prinsen så farlig god ut :)

marie sa...

Så fin på håret!!!!!!!!!Gratulerer! Og jeg må innrømme at tanken på streik og fri har slått meg som litt fristende de siste dagene....Men en sak med flere sider er det jo...
Nå må jeg trekke giveawayen min før alle legger seg....Måtte se fruene og privat praksis først!

Stine sa...

Du ble kjempefin vennen!!! Sånn har jeg lyst til å prøve også altså!!! Moro med litt forandring da! Tror jeg skal se meg om etter sånne klips til håret jeg... hihi... skikkelige klips denne gangen...
Sjekket ut Laz terazzas idag.. outlet shopping... ille bra!!! Fant masse!!! Oppdaterer bloggen min imorgen så skal du få se!!!

Linda S sa...

Så fint det blei :) Det er godt å fornye seg litt innimellom.

Myntebo sa...

Så fin du ble!!

Når jeg ser pæreis i butikken, tenker jeg alltid med deg og småtten ;-) Må få smakt den snart altså!