tirsdag 4. mai 2010

Sommerferien er i boks

Endelig !!!
Da var endelig den siste detaljen i sommerferien spikret:-)
Vi har lenge lurt på hva vi skal gjøre i slutten av ferien, ettersom jeg har ferie i 6 uker.
Vi drar til Danmark allerede 26. juni, og blir der en uke.
Men da har jeg jo 5 uker å gå her hjemme & irritere meg over dårlig vær, og det blir litt kjedelig. (sånn var det iallefall i fjor..)
Planen var å reise ett eller annet sted i slutten av juli, og vi sjekket litt rundt før vi fant ut hva vi skulle gjøre.
Valget falt på Gran Canaria
Vi har nemlig 1 eller 2 gode grunner til å reise akkurat dit.
Venninna mi med mann & barn flyttet nemlig ned dit nå i vinter, og småtten og den eldste av deres barn er kjempegode kompiser. Vi gikk hjemme sammen et helt år, og de har vel mer eller mindre vokst opp sammen. Jeg savner også venninna mi, så derfor reiser vi ned dit for å besøke dem:-)!
I tillegg så fant vi ut at det var bedre å reise dit enn i Middelhavet, for som regel så er det mye varmere i Middelhavet enn på Kanariøyene på sommeren.
Vi reiser med Ving og skal bo på
SUNWING RESORT ARGUINEGUIN ;-)
Der har jeg vært på ferie med pappa 2 ganger tidligere, da jeg var 12 og 15, og jeg STORTRIVDES på det hotellet. Det har kjempestore bassenger og det er flott beliggenhet. Hvis dere ser nøye på bildene så kan jeg også skimtes, tihi... 
NÅ GLEDER VI OSS!!!

En helt annen verden så det ut som da jeg våknet idag...
Jeg trodde jeg fremdeles drømte da jeg så ut og det snødde store snøflak...
Litt usikt i hagen og litt fra barnehagen til småtten her:
Ikveld klarnet det opp, og nå ser jeg faktisk noen solglimt !

Håper det har sluttet å snø hos dere andre også - ser at det er flere med snø-innlegg idag ;-)

Ha en "frustrert" kveld! ;-)

12 kommentarer:

Stine sa...

jippi!!!
Da gleder jeg meg som bare det til det blir Juli!! Blir så koselig å få besøk altså!! Storebror her blir nok ganske så fornøyd når jeg forteller han det imorgen!
Gleder oss!

Lynetmor sa...

Å, det ser herlig ut å reise dit! Og her er det masse snø også, men det har begynt å bli borte nå. Ha en fin kveld :-)

Epleskrell sa...

Åh, der har jeg vært også.. (i fjor) Deilig å sikre seg litt sol og varme i sommer da, men jeg som skal være her og litt på vestlandet, håper på varme dager ;)
Nesten så jeg gråt da jeg tittet ut av vinduet klokken halv 7 i morges.. Det lavet jo ned store filler!!
*hulk*
men nå har mye smeltet igjen og jeg håper på sol og vårvær igjen i morgen.. det er jo lov å håpe i alle fall!?
Klem

ELIN sa...

Å, så deilig med ferieplanene i boks. Det så veldig deilig ut! Så kjekt at du har kjente som bor der da. Veldig kjekt for småtten å få en lekekamerat på stranda :) Det snødde her i går også, men i dag har det vært flott med sol. Regner med det har vært det hos dere også, og at snøen har forsvunnet igjen. Ha en god kveld, og takk for koselige kommentarer hos meg. Setter jeg stor pris på. Klemmer fra Elin

Pia sa...

Ah, da har dere jo virkelig noe å se fram mot!

Vivian sa...

Der har jeg også vært... for mange år siden:)
Vi var der to ganger, jeg var sikkert 15-16 tror jeg. Så gøy hadde vi det og jeg har sååå gode minner derfra.
Det blir nok deilig med sommerferie der, og kan sikre seg litt godvær.

Klem Vivian

Linda S sa...

Det høyrtes deilig ut :) Eg har også vore der ein gong...

Myntebo sa...

Blir nok en kjempe fin tur! Jeg teller ned dagene til vi reiser til Kypros 28. mai, det skal bli sååååå godt med sol og varme -vi er ikke akkurat så bortskjemt med det for tiden!!

Lina sa...

Jeg blir nesten, bare nesten, litt sur tvert noen nevner varmere strøk... Jeg og vil på ferie!!! buhuuu...
Heldigvis var det sol i dag, men man blir ikke akkurat kjempeglad av å våkne til hvite åkre i mai!!!!

Gled dere til sommerferien som ligger i boksen! :D

Så fin blogg du hadde, masse flotte bilder!!!! :)

Mona Christin sa...

Hei.

Og jeg som trodde jeg hadde kommentert her, men den gang ei. Huff da...

Blir nok deilig med en sydenferie, tenker jeg. Deilig at den endelig er i boks. Ser at du er godt reist. Du har nok massevis av gode og spennende minner. Favorittsted??
Vi reiser også snart. Så blir det DK i sommerferien. Gleder meg.

Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Der har jeg også bodd. Begynner å bli noen år sida, men var veldig bra. Takk for hyggelig kommentar hos meg og velkommen som følger. ☺

Anonym sa...

Dør av misunnelse!
Ser ikke ut som om det blir noe utenlandsferie på oss i år :(

Ønsker deg en god helg :D

Kathleen