fredag 28. mai 2010

Streikebilder

Her er et par bilder fra dagens streiketog.
Dere ser meg med solbrillene på hodet der, rett bak rektor som ler av ett eller annet
(som jeg seffern ikke fikk med meg, hehe:-) !

Streiketoget ruslet sånn pent gjennom byens gater, uten å vekke sånn veldig oppsikt.

Da får vi se da, om det blir noen løsning i løpet av helga?
Streike t-skjorta mi henger pent på kjøkkenet, for den var nemlig bare til låns.
UNIO vil gjerne være miljøbevisste og skal bruke de i neste streik også:-)
Ha en flott kveld alle sammen, med eller uten streikende!

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei kollega!!
Vi er ikke tatt ut foreløpig...sender dere oppmuntring og støtte. Blir matt av det du skriver om under, er så mye meninger om læreryrket uten å ha NOE som helst peiling..grr...
Neste fest sier jeg at jeg er lege og jobber for leger uten grenser, DA skal du se jeg får anerkjennelse.
Stå på!!
klem

marie sa...

Flott! Heia-heia! Hos oss er det foreløpig bare kontorpersonalet som er tatt ut, så får vi se til uka...
Ha en god fredagskveld og helg videre!
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Stå på! Og overse sånne kommentarer fra uvitende fjols som du siterer i forrige innlegg.