søndag 16. mai 2010

Quality hotell & spa Son

Her kommer et knippe bilder fra SPAturen vår i helga;-)
Fredagskvelden var det nydelig vær og vi
satt ute på brygga og nøt solen ganske lenge!
Lørdag var det klart for spabehandlinger og
AVSLAPPING.
Som dere kan se på utendørsboblebadbildet (noe langt ord kanskje:),
så ser jeg temmelig usminket og avslappet ut, hehe...
Vi dro ned i sentrum på lørdags ettermiddag, men siden det var
striregn,
så måtte vi kjøre istedenfor å gå den koselige turen:-(
Var innom Son Blomster, og der har de kjempemye flott!!!
Rasket med meg 2 rosa skåler som jeg tenkte å ha godis i på bursdagen min.
(Også skal jeg pynte opp med de etterpå:-)

Vi spiste lunsj på en liten café som het Café Hollender - kjempekoselig sted,
men de hadde ikke alt på menyen, potetene som mannen
fikk til hamburgeren var rå og baguetten min var tørr:-(
Litt nedtur når man har forventninger til et koselig kafébesøk...

Middagen spiste vi på den koselige italienske restauranten 24.
Den er knøttliten, ca 6-8 bord, med fantastisk atmosfære.
Vi spiste pizza og den var nydelig.
De på nabobordet spiste pasta med hummer og
skrøt høylytt av hvor godt det var.
Så denne restauranten anbefales på det sterkeste;-)
Da var den herlige spahelgen vår over,
gleder meg allerede til å planlegge en ny slik weekend i framtiden!
Ha en kos 16.maikveld folkens!

8 kommentarer:

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Åh, det så så deilig ut. Hmmm, kanskje jeg må få svigers til å være barnevakter i løpet av sommeren så jeg og mannen kan skjemme oss bort litt før nestemann kommer ; )

Ha en flott 16. Mai kveld og kos dere masse i morgen

marie sa...

Dette så fantastisk ut! Nå har dere sikkert fått samlet energi og krefter til å feire morgendagen med alt som tilhører den! Klem fra meg som akkurat har strøket tre bunadskjorter og lagt frem alt (forhåpentligvis...)til i morgen! Fortsatt god søndagskveld!

ELIN sa...

Det så helt herlig ut. Litt luksus å komme seg bort en weekend alene, og det så ut som dere storkoste dere. Ha en super 17.mai feiring i morgen. Klemmer fra Elin

ingrid sa...

Ser ut som dere har hatt en herlig tur da :-) Vi skal overlate lillekaren til bestemor en dag i spania og legge oss inn på spahotell der...gleeeeder meg!!Slik fortjener man bare innimellom ;-) Ha en fantastisk 17 mai da :-)

FruLisa sa...

Ja, dette så fantastisk ut:-)

Innom for å ønske deg en riktig flott 17.mai:-)

klem

Line! sa...

Ser jo ut som dere har hatt en strålende helg!
Flotte bilder.
Håper dere får en fin 17 mai i dag! =)

Mona sa...

Hei:) så utrolig koselig spaopphold da.) dit vil jeg også:)he he..kjempe fin siden din var blitt da:)
Takk for utrolig hyggelig kommentar på bloggen min,sånt varmer vettu:)håper du og dine har hatt en fin nasjonaldag:)
Mange gode klemmer :)

Lisalotte sa...

Hei! Kom over bloggen din inne hos Mammababbel. Fin blogg du har! Følte meg plutselig veldig 'hjemme' her pga alle flotte bildene fra hjemstedet mitt Son!! :-) I tillegg har jeg en pappa fra Hammerfest :-)

Fikk lyst å følge deg videre jeg :)

Ha en fin kveld :)