søndag 2. mai 2010

Søndag

Idag har vi gjort supermye i det flotte været og kost oss masse ute!
Mannen begynte golftrening på småtten, pappa'n skal nemlig leve på ham når han blir golfproff om noen år:-)
(God far i huset også har drømmer da;-)
Mannen & småtten vasket og polerte bilen sammen, og så dro vi på Plantasjen sammen med nabo'n.
Vi har nemlig et mellomrom mellom garasjene og innkjørslene våre som vi fant ut at vi skulle ordne litt opp i...
Vi har snakket om det de siste 3 årene, og nå fikk vi endelig ut fingern!!!
Jeg kjøpte meg også en søt lilla bøtte med blomst i - jeg er redd den ikke kommer til å leve så lenge - men den var så søt at jeg ikke klarte å la være...
Undertegnede har nemlig BRUNE fingre, og tar livet av det meste av planter og grønt som kommer min vei.
Jeg tok vare på bruksanvisningen til denne planten, og håper den klarer å overleve iallefall noen uker.
Det vil tiden vise, hehe.
Etter Plantasjenbesøket, fôr vi til mamma og hjalp henne i hagen.
(Alle greinene etter treet vi felte der for noen uker siden måtte ryddes vekk...)
Da var PLUTSELIG denne helga over også da jo :-(
Ukene flyr utrolig fort, men helgene flyr ennå fortere...
Ha en flott ny uke alle sammen!!!

5 kommentarer:

FruLisa sa...

Produktiv helg da du og det liker vi:-) Ingenting er som å være produktiv og ha det kjekt samtidig. Omtrent som helgen her det:-)

Ha en strålende uke du også!
Klem

ELIN sa...

Så flinke dere har vært. Her har også far i huset trua på en ny Susanne Pettersen he he, men i dag dro han ut etter leggetid, så da fikk ikke storegull prøvd køllene ennå. Klemmer fra Elin

ingrid sa...

Vi var også en tur på plantasjen i går...mye fint...men har hller ikke særlig grønne fingre...så kjøpte noe som ikke kostet skjorta...hehe...blir ikke så lei når d visner...
Ha en fin mandag!

June sa...

Perfekt ute-søndag! :)
Ha en fin ny uke!
Klem

Linda S sa...

Ja, tida går veldig fort for tiden ;) Tenk at vi er komt i mai allerede!