mandag 9. august 2010

Utfordring

Av endelig mamma fikk jeg en utfordring her om dagen.
Nå fikk jeg endelig rotet meg til å ta den:-)

- Respond and rework: answer the questions on your blog, replace one question that you dislike with a question with your invention, add one more question on your own.

- Tag 5 other people.

1. What is your current obsession?
Akkurat nå har jeg litt dilla på lakris, mens Melkesjokolade er noe jeg aldri blir lei av!

2. What’s for dinner?
Idag har vi vært i barnebursdag, så det var pølser:-)
3. What was the last thing you bought?
En stor LEGO bøtte som småtten kan ha alle duploklossene sine i.

4. What are you listening to right now?
Musikk jeg har hørt på i sommer er bl.a. Lady GaGa med Alejandro, Alicia Keys sin New York sang og Madcon med Glow.

5. What is your favourite piece of clothing in your own wardrobe?
Det MÅ være LEE buksa mi fra 2003 – den har hengt med meg I tykt og tynt.

6. What is your favourite ice cream flavour?
Ben & Jerry’s er alltid en vinner, og da må det enten være Chocolate Chip Cookie Dough eller Chocolate Fudge Brownie. Mens i Diplom Is / Hennig Olsen osv, er det helt klart sjokolade. (med masse sjokoladesaus og karamellsaus:-)

7. What do you think of the person that tagged you?
Jeg begynte å lese bloggen til EndeligMamma for en stund siden, og syns huns skriver veldig bra! Moro å følge andre guttemammaer!

8. If you could go anywhere in the world for the next hour, where would you go?
Jeg ville satset på Cruise i Karibien. Det er det nærmeste jeg kommer himmelen tror jeg!

9. Which language do you want to learn?
Jeg vil så veldig gjerne lære spansk! Vi har jo leilighet i Spania og man kommer så mye lengre med å kunne i alle fall det mest grunnleggende av språket.

10. What is your favourite colour?
Det må være rosa. Og litt rød da, hehe…

11. If you had £100 now, what would you spend it on?
Hvis jeg skal være egoistisk så hadde jeg brukt det på spa – f.eks en ordentlig aromaterapi! Om jeg skulle være uegoistisk så ville jeg kjøpt nye vinterstøvler til småtten samt noe høsttøy!

12. What book are you currently reading?
Jeg har fått litt dilla på Karin Alvtegen, og nå holder jeg på med ”Savn”.




13. Discribe your personal style
Olabukser og topp + Nike Shox sko.

14. What are you going to do after this?
Slappe av med kveldsmat og litt the før jeg legger meg og leser I boka mi.

15. What are your favourite movies?
Det må være Twilightfilmene og Sex & singelliv filmene. (Og kanskje Mamma Mia… Ikke lett å velge noen få:-)


16. What inspires you?
Det må være sønnen min og mannen min.

17. What is your favourite fruit?
Jordbær og bringebær - NAM!

18. Name one thing you are truly looking forward to?
Høstferien i Spania!

19. Do you collect something?
Jeg og mannen samler på shotglass fra Hard Rock Café’ene vi har vært på. Begynner å bli mange nå – ønsker meg et eget reiserom hvor jeg kan ha sånne ting…

20. How many times do you press the snooze button before you get up?
Jeg står alltid opp med en gang – ellers klarer jeg ikke å stå opp i det hele tatt…

21. What season of the year do you like the most?
Helt klart sommeren!

22. What is your favourite smell?
Vaffellukt :-)

23. What’s your favourite sweet?
Freia Melkesjokolade. Ingen over - ingen ved siden...

24. What is your guilty TV pleasure?
Jeg ser på Cougar Town, Frustrerte Fruer og Ghost Whisperer.

25. What did you want to be when you grew up?
Har alltid ville bli lærer, og det var et veldig riktig valg!

26. If you had one evening home alone, what would you do?
Blogget, slappet av med bena høyt, spist Ostepop, lest litt og ryddet litt.

27. Your best holiday memory in the summer 2010?
Gran Canaria!

28. Favourite song?
Alicia Keys med Empire State of mind (New York)

29. Favourite book of all times?
Twilight sagaen!

Jeg sender herved utfordringen videre til:

Lykke til og god mandagskveld!




3 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så artig å lese :-) Ha en fin kveld/natt :-)

Barbros lille verden sa...

Så artig utfordring, og enn det - jeg samler også shotglass fra HRC ;)
nattaklem fra Barbro

C ♥ sa...

Morro å lese :)
Ønsker deg en fin fin tirsdag.

klem C