tirsdag 3. august 2010

Utfordring fra Fru Lisa

For en stund siden fikk jeg en utfordring av Fru Lisa,
om å skrive opp en ønskeliste med 7 ting...
Nå har jeg endelig fått rotet meg til det,
and here it goes...

Jeg har en VIPP søplebøtte på kjøkkenet,
og jeg er superfornøyd med den.
Derfor ønsker jeg meg en til badet også:-)
Sykkel var noe som sto på ønskelista mi til
30-årsdagen, men det gikk ikke i oppfyllelse..
Derfor står en hvit sykkel langt oppe på lista;-)
Har alltid ønsket meg en tredemølle
(og et lite treningsrom)
som jeg kunne stått og løpt og ruslet på mens
jeg f.eks så på tv.

Hvor søte er ikke disse Ilse Jacobsen i rosa?!?!;-)

Jeg henger ikke helt med i den siste
teknikken, og Samsungmobilen min begynner
å gå litt "ut på dato"..
Derfor hadde det vært kult å hatt en Iphone:-)
Disse er ganske dyre, men allikevel dødskule å se på:-)
Sjekk den jeg fant i rosa:-)


Ellers er denne litt billigere,
og en ting jeg har ønsket meg lenge.
Tror det er mange der ute i blogglandia som allerede har fått denne utfordringen,
derfor velger jeg å ikke gi den til noen spesielle.
Ta den om dere har lyst;-)

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Kunne tenkt meg et par ting på ønskelista jeg og. Bare synd det er lenge til morsdag og bursdag.

Klem Mona C

MissMette sa...

Mange flotte ønsker… Jeg likte søppelbøtten veldig godt :) tredemølle har jeg også ønsket meg lenge, hihi… Kitchen Aid og Iphone står også høyt på ønskelista mi ;) – flotte ønsker – ha en riktig god natt, klem fra Mette

Stine sa...

å, det var mye fint du ønsket det vennen!!! Mye av det jeg også kunne tenkt meg altså! Spesielt de gummistøvlene... hasr jo et par jeg elsker, men de blir jo brukt opp etterhvert... og kan jo alltids være kjekt å ha flere!! :) Tusen takk for besøk, blir alltid litt emosjonell når man skal si goodbye jeg... så klarer sjelden å si så mye! Men har vært veldig koselig å ha dere her, merker at jeg savner å treffe dere nå som vi bor her ja! Gleder oss alt til Jul! God tur hjemover!

by BeaTell sa...

Hm, jeg kan nok skrive under mye på denne lista jeg også!! ;) Tror faktisk Iphone står øverst, men de er så dyre ja. Har snart bursdag, så da skal jeg ønske meg grå hunter støvler iallfall :) Er i grunn ganske rosa, men med rosa regnkåpe, tenker jeg at rosa støvler blir litt too much..

(den rosa kitchen aiden... *smelt*)

Klem

EndeligMamma sa...

Fin fin ønskeliste! Kunne tenkt meg et par ting der jeg også!

Har en ny utfordring til deg på siden min, bare ta den om du gidder altså ;)

Ha en fin kveld videre!
klem

Kathleen sa...

Kjøp Iphone, du kommer ikke til å angre! :P