tirsdag 17. august 2010

Smoothiegutten min

Måtte bare sette inne et bilde av den smoothie-elskende gutten min:-)
Han jubler hver gang jeg spør om vi skal lage smoothie til kveldsmat!
Jeg har bare oppi frosne bær (jordbær, skogsbær og blåbær) + banan.
Som væske tar jeg enten usukret juice av forskjellige slag eller Nestle barnedrikk.
Småtten er helt ekstatisk - også er det jo ikke noe sukker i det:-)
Deilig at han liker sånt og ikke spør om saft og brus hele tiden!
Ha en flott kveld!!!

Jeg er litt spent på morgendagen - første skoledag og ikke alt er i boks ennå.
Gleder meg masse til å se elevene mine igjen da, og komme igang med hverdagen...
Wish me luck:-)

13 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så fine bilder :-) Lykke til i morgen :-)

Ena sa...

Smoothie og skolestart - det samme har jeg opplevd i dag! Håper du får en fin dag i morgen, og at elevene er like glade for å se deg :-)
Klem Ena

ELIN sa...

Fantastiske bilder! Masse lykke til med skolestart. Kos deg med elevene dine :) Klemmer fra Elin

by BeaTell sa...

MMMmmm, så sunt og godt med smootie!! Ingen dårlig vane det nei :)

Lyyyykkke til imorgen da med skolestart!!! Spennende! Håper det går veldig bra!

Klem

Mona Christin sa...

Masse lykke til. Nå er du klar for striskjorta og havrelefsa. Hverdagen innhenter en uansett.

Klem Mona C

verdens heldigste mamma sa...

Helt enig! Det er så deilig når de liker frukt istedet:) Det blir liksom som godteri her i huset når vi frisker opp med en smoothie:) Jeg syns det selv og jeg!!:)

Hærlige bilder!:)

Randi sa...

Så herlige bilder:) Og ja, det er jo bare helt fantastisk flott når frukt og bær skaper jubel, framfor saft og godteri;)
Lykke til med første skoledag i morgen!
Klem, Randi:)

Pia sa...

Herlige bilder!
Masse lykke til i dag - både spennende og stressende med skolestart!
Sendte av gårde tre spente skolegutter i dag - de gleda seg til å møte både lærerne og kompiser igjen!

Barbros lille verden sa...

Herlige bilder av smoothiegutten!! Smoothie er en stor slager her i heimen og ja, like populært blant alle jentene i nabolaget ;)
så flott med middagslisteinspirasjon!
jeg pleier også å planlegge middagene våre, men bare en eller to uker av gangen. jeg bruker familie/aktivitetskalenderen vår (hvis du ikke har en sånn kan det anbefales!), og har en egen kolonne for dagens middag (i tillegg til en kolonne for snuppa, en for far, en for mor og en for felles greier). da er det lett å se hvilke dager jeg må ta noe lettvint fordi en av oss har møte, kurs osv. genialt!
håper du koser deg på jobb i dag!
klem fra Barbro

Fru Rosas Hjem sa...

For noen herlige bilder av en glad gutt:)))

Håper du får en flott dag på skolen og takk for koslig melding i bloggen min.

klem fra

Ann Elin

Stine sa...

smoothie er digg da!!! Kjøpte jo blender her vi da... men den funket ikke... så ikke blitt noen smoothies helt enda... men idag skal Raymond se om han kan få byttet den... hihi, spørs hvordan det går da... for esken har vi kastet og kviteringen, den er vekk! Jaja, den kostet bare 19 euro da... så heldigvis ikke det største tapet! Håper på å få blender snart da... for smoothie er digg!

C ♥ sa...

HERLIG! Kan se han koser seg :)

Håper første skoledag gikk bra.
klem C

ingrid sa...

hihi..han er bare helskjønn :-) Lykke til med første skoleuka da ;-)