lørdag 28. august 2010

Regndress og sjokoladefondant

Idag har vi hatt en litt trøtt dag - etter at vi bare MÅTTE
se ferdig den CSI serien som gikk på tv igår kveld...
Den var ferdig litt over 24, og  tillegg sov småtten dårlig i natt...

Men vi fikk da gjort noe idag allikevel - en liten tur innom
XXL,
hvor jeg ALLTID finner noe fint...
Idag var jeg på utkikk etter cherrox og høstsko til småtten,
selvfølgelig hadde de ingen av delene.
Derfor endte jeg opp med denne dressen fra Didrikssons isteden...
Det var en foret regndress og den kostet 579,- (tror jeg det var..).
Falt for den med en gang jeg så den,
og småtten ble jo så fin i den!!!
Didrikssons har så utrolig mye fint og man finner
like mye fint til gutter som til jenter;-)
Nå venter jeg bare på at det skal bli like mye regn som i fjor høst,
da han slet ut en type lik dress som dette, en foret regndress fra Spar Kjøp.
Var så fornøyd med å ha det i fjor, og barnehagetantene skrøt uhemmet av
hvor grei dressen hans var.
Nå må jeg bare finne en kul grønn lue til ham som matcher:-)

Fant forresten cherrox på OBS til 199,- så da
fikk jeg ordnet iallefall 1 ting på lista mi;-)

Ikveld ble det datekveld på meg og kjærsten
Vi ser hverandre veldig lite om dagen
fordi han jobber så mye...
Vi laget mat sammen
(hjemmelaget grønnsakssuppe med allskens godt i:-)
og hjemmelaget sjokoladefondant,
NAM NAM.
Vi slo ikke på tv'n i det hele tatt, er så deilig å bare sitte å prate og catche litt opp:-) 
Nå er vi så stuptrøtte at senga bare ROPER...
Nattinatt og drøm søtt - håper alle har hatt en flott lørdagskveld!
PS: GRATTIS med dagen til verdens herligste lillebror:-)

9 kommentarer:

Pia sa...

Det var en kul regndress!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Supertøff regndress. ☺

MissMette sa...

Ja enig med deg, XXL har mye fint! – bruker å være innom butikken deres når jeg er i Trondheim. Men det var lettere når jeg hadde butikken mye nærmere, var da innom titt og ofte :) Kjempetøff dress du fant… Koselig med litt kvalitetstid sammen med sin kjære – så ut som dere hadde en herlig kveld ;) Ønsker deg en super søndag, klem fra Mette

marie sa...

Nydelig gutt i kul dress!

Så snedig! Vi har også spist sjokoladefondant i kveld!
Har besøk av broren min og jeg fikk lyst på noe ekstra godt.....
:):)
Klem

Mona Christin sa...

Se på sjarmøren da... Herlig.

Kjærestetid er jo koselig og noe en ikke alltid har tid til.

Vi har vært barnevakt for nevøen på 3 år. Uvant å ha en liten en i stua igjen, men han er så snill så.

Klem Mona C

Hege sa...

Steike for en kul regndress...likte jeg godt.
Så også de hadde foret regntøy på obs nå til 149,-..kanskje jeg også skulle gått til innkjøp av det...hmmm.

Så koselig med litt kjærstetid da...blir ikke så mye av det i hverdagen nei.
Sov godt,og ha en herlig Søndag.

mona sa...

Den regndressen var supertøff!!!

Stine-Iren sa...

Kjempe fin dress:)Eger på kikk etter barnehagekle til min gut,er ikkje lett.masse å velge mellom:)

Høyrest ut som de hadde ein kjempe koseleg kveld;)

klem

FruLisa sa...

GRATULERER så masse med mageboeren:-) Jeg har jo vært en sløv bloggerske de siste dagene og fikk et lite hakeslepp da jeg leste innlegg fra toppen og ned....gravidklær - hva hadde jeg gått glipp av?!

Så koselig, det blir koselig å følge med deg videre, vennen.

Klem & Kos