torsdag 12. august 2010

Award

Her om dagen fikk jeg en award av herlige
Også fikk jeg den igår av vakre
June ;-)
Så søte dere er
TUSEN TAKK!!!
Her skulle jeg skrive 7 ting om meg selv.
Har gjort det før, men skal prøve å finne noen nye ting:-)
  1. Yndlingspålegget mitt er NUTELLA
  2. Jeg har en rosa mobiltelefon
  3. Jeg hater turbulens på fly, da er jeg sikker på at vi detter ned
    (mannen bare himler med øynene av meg, hehe)
  4. Jeg tar Møllers Dobbel og c-vitamin hver dag
  5. Det værste jeg vet er stekt makrell
  6. Jeg har aldri tid til å se filmer :(
  7. Var skikkelig guttejente da jeg var liten - hadde pigg da jeg startet på skolen i 1987;-)
Jeg vil gjerne gi den videre til:
Og selvfølgelig tilbake til Kathleen og June ♥

3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Tusen takk for den nydelige awarden!

Setter kjempestor pris på det

*Klem*

Linnie =)

Ena sa...

Tusen takk for awarden, Størstepia :)

Håper du får en super dag videre, og at dere har like fint vær som vi!!

Klem Ena

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Koselig at du er med i konkurransen min! Lykke til!

Ang header så syntes jeg den blå med bildet av den skjønne gutten din var veldig fin! (den du bruker nå)

Ha en fin dag!

Klem