torsdag 22. oktober 2009

Litt hektisk..

om dagen...
Siden jeg kom hjem fra London på søndag har det gått i ett!
Tirsdag, onsdag og torsdag skulle jeg ha foreldresamtaler, og hadde ordnet med svigermor som barnevakt både tirsdag og torsdag. Hun hentet småtten i barnehagen på tirsdag og skulle ha ham over natta og kjøre ham i barnehagen på onsdag. Han hadde hostet litt smått, men ikke sånn at jeg reagerte på det. Selvfølgelig hadde han blitt ordentlig syk natt til onsdag og hadde over 39 i feber... Svigermor hadde ham hjemme, men han ble liksom ikke noe bedre. Mannen dro ned og hentet ham i 15-16 tiden, og de dro på legevakta rett etter. Han klarte nesten ikke å puste stakkar og hadde ikke stemme. Der fant de ut at han hadde en kraftig halsbetennelse, så det ble rett på antibiotika...
Jeg tok ferdig foreldresamtalene og kjørte hjem til småtten min... Stakkar liten. Han sov nesten ikke i natt, så jeg har ham her hjemme i formiddag. Kl. 15 skal jeg begynne med foreldresamtaler igjen, så da skal mannen og svigermor være her ikveld... Orker liksom ikke utsette samtalene heller, er så slitsomt når det står på og jeg har forberedt meg godt nå. Brått blit jeg smittet av småtten, og da får jeg ikke hatt de siste 6 samtalene på lang tid. Så da gjør jeg meg ferdig idag og så har jeg det ute av verden.
Har flotte foreldre i klassen min, så det gjør jo det hele mye enklere:-)
Sånn ser jeg nesten ut, tihi...
En gledelig pakke kom i posten på tirsdag da, bloggpremien jeg vant hos Linda forrige uke:-)

Se så mye fint!!! Gleder meg til å bake muffins neste gang;-) Og masse fantastisk flotte kaker i kakebladet, som man kan få masse god inspirasjon av! Tusen takk Linda:-)!!

Sånn har morgenen vår vært:
En litt trøtt, sliten og syk pjokk, som nektet å spise noe annet enn blåbær og solbærsyltetøy...
Når man er syk og har vondt i halsen er det greit å spise is og se på "Cars" i godstolen, med dyna over bena:-)

Håper alle der ute har en flott torsdag og at dere holder dere friske:-)

7 kommentarer:

Line! sa...

Stakkars liten da! Er ikke noe gøy å være syk - iallefall ikke for sånne små kropper. GOD BEDRING til småtten - og krysser fingerene for at dere slipper å bli smittet!

Størstepia sa...

Takk! Han er allerede bedre etter en dag med antibiotika. Godt vi fant ut av det så fort!

Stine sa...

uff da... stakkars liten....
Håper det hjelper fort med medisiner da! Ikke gøy med små som er syke! Og krysser fingrene for at du klarer deg bra gjennom nå da! Enda værre om det er både du og han som er syke liksom... God bedring! klem klem

Størstepia sa...

Huff ja, jeg krysser fingrene! Vil ikke bli syk nå!!! Men medisinen smaker helt "HØGG", og han er meget lite fornøyd med å ta den...

Linn sa...

God bedring til dere begge :)

Kathleen sa...

Så mye fint du fikk! :D Jeg fikk også en søt pakke i posten :) gjett om jeg var lykkelig den dagen!

Størstepia sa...

Linn: Takk! Er bare småtten som er syk foreløpig da, så jeg håper jeg klarer meg!!!

Kathleen: enig! Er så koselig å få sånne gaver!