lørdag 10. oktober 2009

Engler og demoner

Nå har jeg da endelig rotet meg til å lese denne boka:

Jeg fikk den av mannen da jeg hadde klart de siste lærerskoleeksamnene våren 2005...
Treg???;-)

Men den var fantastisk bra, spennende hele boka igjennom. Dan Brown skriver veldig bra! Denne bokas hoverdperson er Robert Langdon - som i DaVinci koden. Dette er forløperen til DaVinci koden, og derfor tok jeg meg selv i hele tiden å tenke "han dør jo ikke i denne boka, han er jo med i neste bok", hehe... Trodde flere ganger at det var ute med ham allikevel da;-)

Boka utspiller seg i Roma, og det er jo alltid moro å lese om steder man har vært, da er det lettere å danne seg bilder i hodet liksom:-)!

Slutten var kanskje litt snål, men nå leste jeg den når jeg var MEGET trøtt. (det skal sies/skrives) Klarte ikke legge fra meg boka jeg, så da ble det noen sene kvelder på meg forrige uke...
Terningkast 4.


Ingen kommentarer: